دو باشگاه پرسپولیس و فولاد برای تعیین سرنوشت دیدار سوپرجام که به تعویق افتاده، منتظر نامه رسمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هستند.

با وجود مخالفت دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار سوپرجام پیش از فیفادی پیش‌رو و معوق شدن این دیدار، اما دو باشگاه پرسپولیس و فولاد هنوز در این خصوص ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌اند.

پس از استعلام‌های به عمل آمده از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در یکی از روزهای ۷ یا ۸ مهرماه، اسکوچیچ برای جلوگیری از آسیب دیدگی ملی‌پوشان دو تیم با برگزاری این مسابقه پیش از فیفادی مخالفت کرد.

فیفادی پیش‌رو از ۱۲ مهرماه آغاز خواهد شد و تیم ملی در دو بازی مهم در روزهای ۱۵ و ۲۰ مهرماه به ترتیب به مصاف امارات و کره جنوبی خواهد رفت. اردوی تیم ملی نیز طبق برنامه با حضور بازیکنان داخلی از ۱۰ مهرماه آغاز خواهد شد تا لژیونرها به تمرینات اضافه شوند.

با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی با برگزاری این بازی مخالفت کرده، سازمان لیگ از فدراسیون فوتبال درخواست کرده این مسئله به صورت رسمی اعلام شود تا ابلاغ آن به باشگاه‌های پرسپولیس و فولاد صورت پذیرد.

از همین‌رو حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال می‌کند تا تعویق دیدار سوپرجام به صورت رسمی به پرسپولیس و فولاد ابلاغ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)