این روزها بحث استعفای مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شده اما تاکنون هیچ اقدام رسمی در این زمینه صورت نگرفته و یا اطلاعیه رسمی صادر نشده است.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس حساس ترین روزهای خود را سپری می‌کند، بحث استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه مطرح شده است.

این در حالی است که باشگاه این روزها با چالش‌های زیادی همچون جذب مهاجم، پرونده‌های بین المللی مانند پرونده کالدرون، خواکین و اوساگونا، پرونده شکایت النصر، فسخ قرارداد با کارگزار قبلی و مزایده برای انتخاب کارگزار جدید مواجه شده است. از سوی دیگر می‌توان گفت که حساب باشگاه نیز به نوعی خالی است و حتی شنیده می شود سرخپوشان برای جذب بازیکن جدید با مشکل مواجه بوده و تنها به یک بازیکن پیش پرداخت انجام شده است. با توجه به این مسائل، مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا شرایط را مدیریت کنند و تا زمانی که مزایده صورت نگیرد باید با همین اوضاع شرایط را مدیریت کنند.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دولت جدید، روز گذشته(شنبه) در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در واکنش به استعفای سمیعی اظهار داشت: من هم در حد صحبت این موضوع را شنیدم و باید ببینیم تا چه حد جدی است.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته نیز هنوز در این زمینه اطلاعیه‌ای به طور رسمی اعلام نشده و اتفاق خاصی رخ نداده است. با این وجود، چند نام به عنوان جایگزین احتمالی سمیعی مطرح شده که به نظر تا روشن شدن تکلیف استعفای وی، چندان جدی محسوب نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)