پرسپولیس – پاس همدان

شنبه 20 شهریور – ساعت 19:45 ورزشگاه آزادی تهران

داور: شاهین حاج بابایی / کمک ها: علیرضا کهوری و محمدرضا ابولفضلی


مرجع خبری پرسپولیس : آغاز دوباره لیگ، در حقیقت خیز دوباره پرسپولیس به سمت صدر جدول است. صدای نفس های سرخ ها پشت گردن ذوب آهن شنیده می شود و تنها یک فرصت کوچک کافیست تا صدر دوباره به صاحب اصلی اش بازگردد.


بازی با پاس در تهران همین فرصت طلایی است، چه آنکه سرخ ها تنها با اختلاف یک گل تفاضل تا پایان هفته هفتم در رتبه دوم جدول رده بندی بودند و در بازی با پاس باید با یک پیروزی پر گل این اختلاف را جبران کنند.

 

باید از یک تعطیلات خلسه آور ، لیگ را طوفانی شروع کنند. بویژه اینکه در تمامی روزهای تعطیلات تمرینات منظم و پرفشاری را پست سر گذاشته و از منظر فنی و البته روحی – روانی؛ کاملا آماده هستند. پس منتظر یک پیروزی پر گل برای صدرنشینی هستیم.

 

گلزنان بازی قبل

بازی برگشت فصل گذشته در تهران برگزار شد. میثم بائو روی اشتباه مضحک سوشا مکانی تک گل سه امتیازی سرخ ها را به ثمر رساند.

 

ستاره های فصل قبل

حسین بادامکی و محسن خلیلی، ستاره های بازی فصل قبل بودند. بادامکی در میانه زمین خوش درخشید و از عوامل پیروزی میلیمتری سرخ ها بود. در تیم مقابل نیز هادی اصغری بارها تا آستانه فتح دروازه پرسپولیس پیش رفت.

 

ستاره های کلیدی

در پرسپولیس همه چیز به مثلث هجومی سرخ ها ختم می شود. نوری، رضایی و فشنگچی؛ اما بازگشت دوباره فشنگچی به ترکیب او را آگراندیسمان می کند. در تیم مقابل نیز فرهاد خیرخواه، مهاجم سابق پرسپولیس خطرناکترین عنصر حریف است. اکمل هولماتوف را نیز فراموش نکنید.

 

گلزنان احتمالی

اگر چه مثل همیشه همه روی غلامرضا رضایی شرط می بندند اما یک سورپرایز ویژه برای شما داریم؛ به حمیدرضا علی عسکری و هادی نوروزی توجه ویژه ای داشته باشید. علی عسکری پس از درخشش در لهستان می تواند در این بازی گلزن غیر منتظره پرسپولیس باشد.

 

نقاط ضعف کلیدی حریف

پاس در خط هافبک و در فاز دفاعی، یک تیم غالبا مغلوب است. روزبه شاه علیدوست و وحید علی آبادی به رغم جنگندگی و دوندگی فراوان، غالبا برابر پیکان های تهاجمی حریف بازنده هستند. پس خوش به حال نوری!

 

تماشاگر احتمالی

پایان ماه مبارک رمضان، یک روز تعطیل، آغاز دوباره لیگ، حمله پرسپولیس به صدر جدول و … این پارامترها هر کدام به تنهایی برای هجوم هواداران به ورزشگاه کافی به نظر می رسند. بنابراین انتظار می رود صندلی های طبقه اول کاملا پر شود. یعنی چیزی نزدیک به 50 هزار تماشاگر.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا حقیقی – علیرضا محمد – سپهر حیدری – شیث رضایی – حمید علی عسکری – تیاگو فراگا – مازیار زارع – امیرحسین فشنگچی – محمد نوری – هادی نوروزی و غلامرضا رضایی

 

ترکیب احتمالی پاس

سامان صفا – پویا سیف پناهی – ساشا کلونیا – حیدری – احمدی – وحید علی آبادی – روزبه شاه علی دوست – اکمل هولماتوف – یدیگیریان – ربیع خواه – فرهاد خیرخواه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)