مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش گفت: این تیم پتاسیل قهرمان شدن در رقابت های فصل جاری لیگ برتر را دارد.

 

امیرحسین فشنگچی در خصوص بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را در لیگ پشت سر گذاشتیم. بازی که با توجه به آن شرایط آب و هوایی برای ما واقعا سنگین بود اما خوشبختانه توانستیم دست پر از میدان خارج بشویم.

 

وی در این خصوص افزود: مسئولان تصمیم داشتند در صورت بهتر نشدن هوا، بازی را به تعویق بیاندازند که این اتفاق رخ نداد و بازی با تمام مشکلات خاصش برگزار شد. آن چیزی که برای ما اهمیت داشت، 3 امتیاز مسابقه بود. خوشحالم به هدف خود رسیدیم هرچند می‌توانستیم با زدن گل‌های بیشتری این کار را انجام بدهیم.

 

هافبک چپ پای پرسپولیس در ادامه گفت: برتری در این مسابقه به نوعی راه ما را برای رسیدن به صدر جدول هموارتر کرد و امیدواریم با ادامه دادن این روند پس از مدت‌ها پرسپولیس را در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر ببینیم. صنعت‌نفتی‌ها هم نشان دادند یکی از تیم‌های خوب هستند که می‌توانند برای هر تیمی خطرساز باشند اما خوشبختانه از پس این تیم هم برآمدیم.

 

این بازیکن در رابطه با بحث داوری بازی گفت: نه من و نه هیچ‌کس دیگر نمی‌گوید داور نباید اشتباه کند اما امیدواریم که این اشتباهات به حداقل برسد. در مجموع قضاوت آقای مظفری‌زاده بد نبود.

 

وی در خصوص آمادگی خودش تصریح کرد: پیش از آغاز فصل دو مصدومیت شدید داشتم اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم. با بازیکنان هماهنگ شد‌ه‌ام اما هنوز تا رسیدن به مرز آمادگی صد درصد فاصله دارم. امیدوارم کل بازیکنان همین روند روبه رشد خود را در راه رسیدن به قهرمانی ادامه دهند چراکه این تیم پتانسیل قهرمان شدن را دارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)