از روز گذشته که مهلت فیفا برای پرداخت طلب برانکو به پایان رسیده مدیران پرسپولیس علاوه بر درخواست برای گرفتن فرصت دوباره دلایلی را برای عقب انداختن پرداخت این بدهی عنوان کردند.

روز گذشته مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه در گفتگو با برنامه ورزش و مردم و امروز یلوه معاون باشگاه در گفتگو با اخبار سیما دلیل پرداخت نکردن طلب برانکو را عنوان کردند.

آنها اعلام کردند مبلغی در باشگاه برای پرداخت طلب برانکو تهیه شد اما چون اولویت با نقل و انتقالات و بازیکنان تیم بود این پول را به آن اختصاص دادیم تا پس از صدور حکم فیفا و بسته شدن پنجره طلب برانکو را بدهیم و با پرداخت بدهی پنجره باز شود.

اما پول هزینه شده از سوی باشگاه در نقل و انتقالات چقدر بود و اگر نقل و انتقالات نبود باشگاه این بدهی که رای نهایی آن حداقل شش ماه است صادر شده است را پرداخت می‌کرد یا نه؟

با اعلام رسول پناه باشگاه ۱۰۰ هزار دلار در انتهای فصل قبل و ۱۴۵ هزار دلار هنگام تمدید قرارداد به بشار رسن پرداخت کرده است. ۵۰ هزار دلار هم به رادو پرداخت شده و جمع پرداختی دلاری به این دو بازیکن ۲۹۵ هزار دلار است.

از طرفی پیش پرداخت بازیکنان جدید در نقل و انتقالات هم مبلغی را صرف کرده که اگر میانگین قرارداد بازیکنان جدید را ۲ میلیارد تومان حساب کنیم ۱۰ درصد پیش پرداخت این مبلغ برای ۷ بازیکن مبلغی در حدود ۱٫۴ میلیارد تومان می شود که با نرخ ارز روز حدود ۵۵ هزار دلار است و با توجه به صرفه جویی شدید باشگاه در نقل و انتقالات مجموع پرداختی به بشار، رادو و بازیکنان جدید حدود ۳۵۰ هزار دلار است و با طلب ۹۰۰ هزار دلاری برانکو مبلغ ۵۴۵ هزار دلار فاصله دارد.

درنتیجه اگر نقل و انتقالاتی هم در کار نبود و همین بازیکنان هم جذب نمی شد باشگاه مبلغ ۹۰۰ هزار دلاری برای پرداخت بدهی برانکو را تهیه نکرده بود و محرومیت قطعی بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)