تیم فوتبال پرسپولیس امروز با بازیکنانی که در ترکیب بازی با پیکان حضور نداشتند در یک بازی دوستانه حضور پیدا کرد.

سرخپوشان ایران برای تمرین پس از بازی خود، امروز به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی پیکار دیروز، برای ریکاوری به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند و دیگر نفرات برای بازی دوستانه مقابل تیم چادرملو راهی چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی فوتبال ایران شدند.

در این دیدار پرسپولیس با بازیکنانی که مقابل پیکان بازی نکرده بودند یا دقایق کمی به میدان رفته بودند، مقابل چادرملو حاضر شد. در نیمه اول مهدی عبدی پرسپولیس را با یک گل پیش انداخت.

این بازی از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه آغاز شد. پرسپولیس خیلی زود می‌توانست به گل برسد ولی ضربه سر حامد پاکدل روی ارسال وحدت هنانوف به تیر دروازه خورد. ۵ دقیقه بعد هم شوت سینا اسدبیگی با برخورد به تیر دروازه مهار شد. در نهایت طلسم دروازه حریف توسط مهدی عبدی شکست. ارسال علی نعمتی با ضربه سر خدادادی ساخته و پرداخته شد تا عبدی کار را یکسره کند. در این نیمه پاکدل یک گل هم زد که داور آن را آفساید اعلام کرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم حریف آن چه در توان داشت را رو کرد و توانست با دو گل، پیش بیفتد ولی بعد از خطایی که در دقیقه ۸۰ روی محمد عمری روی داد، حامد پاکدل با گل خود بازی را به تساوی کشاند. او در این نیمه یک گل دیگر هم زد که داور مسابقه، خطای آفساید را اعلام کرد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)