پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی امارات به برتری پرگل رسید.
 
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی امارات مقابل بنیادکار ازبکستان به میدان رفت که در این بازی به برتری رسید.
 
شاگردان حمید درخشان در این بازی با نتیجه 3 بر یک مقابل حریف ازبکستانی خود به برتری رسیدند.
 
گل‌های پرسپولیس را در این بازی رضا خالقی‌فر 2 گل و تک گل محسن بنگر به ثمر رساندند و تک گل بنیادکار در دقیقه 90 به ثمر رسید.
 
این در حالی است که دو تیم موقعیت های دیگری برای زدن گل داشتند که این موقعیت‌ها یکی پس از دیگر از دست رفت.
 
پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب؛ مسعود همامی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری (کاپیتان)، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی و محمد عباس‌زاده به میدان رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول توانست با تک گل رضا خالقی‌فر به برتری برسد. مهاجم تند و تیز پرسپولیس در دقیقه 35 توانست با یک توپ‌گیری خوب به محوطه جریمه حریف نزدیک شود و با یک ضربه زیبا اولین گل بازی را به ثمر برساند.

پرسپولیس در نیمه اول با سیستم 1 – 4 – 1 – 4 بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت و این در حالی بود که کادر فنی شاهد کارهای تاکتیکی و ضریب اشتباهات بسیار کم از سوی بازیکنان پرسپولیس بود. حرکت از جناحین، پاس‌های تک‌ضرب و تعویض به موقع توپ در نقاط مختلف زمین از دیگر تاکتیک‌های شاگردان حمید درخشان بود. این دیدار در پایان 45 دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

این دیدار ابتدا در حضور حدود 50 هوادار پرسپولیس برگزار شد که از نقاط مختلف امارات برای دیدن این بازی در ورزشگاه حضور یافتند که رفته رفته بر تعداد آنها افزوده شد. ضمن اینکه هوای محل برگزاری این مسابقه به مراتب خنک‌تر از هوای رأس‌الخیمه بود.

در نیمه دوم، سوشا مکانی به جای مسعود همامی و تادئو جایگزین محمد عباس‌زاده شد و مهدی جعفرپور نیز به جای حمیدرضا علی عسگری در جناح راست قرار گرفت و در ادامه، بابک حاتمی از جناح راست به جناح چپ رفت.

پرسپولیس در نیمه دوم نیز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت که در جریان آن و در دقیقه 64 به گل دوم رسید. این گل با ارسال کرنر روی دروازه حریف و جایگیری خوب تادئو همراه شد که او توپ را با ضربه سر برای محسن بنگر ساخته و پرداخته کرد و مدافع بلند بالای پرسپولیس نیز با یک ضربه سر دیدنی تور دروازه بنیادکار را به لرزه در آورد.

در جریان نیمه دوم این بازی؛ علیرضا نورمحمدی به جای مایکل اومانا، مهدی دغاغله به جای هادی نوروزی، مهدی طارمی به جای امید عالیشاه و اسماعیل‌زاده به جای محمد نوری به زمین رفتند.

در ادامه بازی و هشت دقیقه بعد از گل دوم، رضا خالقی‌فر دومین گل خود در این دیدار و سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 72 رضا خالقی‌فر روی پاس عرضی و خوب تادئو صاحب یک موقعیت مناسب شد که با یک ضربه بغل پا اختلاف گل این بازی را به عدد 3 رساند.

تک گل تیم بنیادکار هم در دقیقه 92 روی پاس پشت دفاع و تک به تک شدن بازیکن حریف با سوشا مکانی به ثمر رسید و این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار از دقیقه 75 با اخراج علیرضا نورمحمدی، ده نفره بازی کرد.

 
تیم فوتبال پرسپولیس که از روز یکشنبه اردوی آماده‌سازی خود را در امارات برگزار کرده قرار است به‌جز این بازی یک دیدار تدارکاتی دیگر را هم برگزار کند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)