مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر سپاهان به تساوی دست یافت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 16:25 امروز در حضور 7 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند.

دو تیم موقعیت هایی برای به ثمر رساندن گل داشتند که هیچ کدام به ثمر ننشست. مهم ترین حادثه روی دروازه ها ضربه جواد کاظمیان در نیمه اول به تیر دروازه سپاهان و برخورد توپ مهدی کریمیان در ثانیه های پایانی نیمه دوم به تیر عمودی دروازه پرسپولیس بود.

مهم ترین اتفاق این مسابقه اخراج هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس در دقیقه 77 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه بود. علیرضا فغانی به دلیل اعتراض به داور به نوروزی کارت زرد نشان داد و ادامه اعتراضات وی در کمتر از 30 ثانیه کارت زرد دوم و اخراج از مسابقه را در پی داشت.

فغانی به جز اخراج نوروزی ، علیرضا مرزبان کمک مربی سپاهان را نیز از کنار زمین اخراج کرد و به غلامرضا رضایی ، مازیار از پرسپولیس و محسن بنگر و امید ابراهیمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این یک امتیاز  ، 17 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد و سپاهان هم با 22 امتیاز در همان رده پنجم جای گرفت.

پرسپولیس در مسابقه بعدی خود سه شنبه هفته جاری باید در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا کرج برود.

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی ، علیرضا نورمحمدی ، ممدو تال ، مجتبی شیری ، عیلرضا محمد ، مازیار زارع ، محمد نوری ، علی کریمی ، جواد کاظمیان( مهرداد اولادی 59) ، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی(سامان آقازمانی 71)
سرمربی : حمید استیلی

ترکیب سپاهان: رحمان احمدی ، محسن بنگر ، فابیو جانواریو(میلوراد یانوش 85) ، جلال حسینی ، سیدمهدی سیدصالحی(محرم نوید کیا 75) ، عمادرضا ، هاشم بیک زاده ، احمد جمشیدیان ، حسین جعفری ، امید ابراهیمی و حسن اشجاری(مهدی کریمیان 57)
سرمربی : زلاتکو کرانچار

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)