مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر با یک گل از سد سایپا عبور کرد.


دیدار پرسپولیس و سایپا از ساعت 15:15 در حضور نزدیک به 800 تماشاگر در ورزشگاه تقریبا خالی آزادی آغاز شد و با یک گل به سود پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به پایان رسید.

مهرداد اولادی در دقیقه 7 یک پنالتی را از دست داد و دروازه‌بان سایپا ضربه مهاجم پرسپولیس را مهار کرد.

در دقیقه 39 محسن قهرمانی داور مسابقه پنالتی دوم را به سود پرسپولیس اعلام کرد که مازیار زارع این ضربه را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس با این پیروزی در انتظار نتایج سایر رقیبان باشد.

 

محسن قهرمانی داور مسابقه به علیرضا لطیفی از سایپا و علیرضا محمد از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

حمید استیلی بعد از تساوی برابر سپاهان از هواداران پرسپولیس انتقاد کرد و گفت بهتر است آنها به ورزشگاه نیایند و شاید به همین دلیل امروز یکی از کم تماشاگرترین بازی‌های لیگ برای پرسپولیس رقم خورد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، ممدوتال، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد(70 سامان آقازمانی)، مازیار زارع، محمد نوری، حسین بادامکی، علی کریمی، جواد کاظمیان (90+1 محمد منصوری) و مهرداد اولادی( 70 امیر حسین فشنگچی)

سرمربی: حمید استیلی.

 

ترکیب سایپا:  وحید مهدی‌خانی، مجید غلام‌نژاد، پیروز قربانی، مجید ایوبی، علیرضا لطیفی، روزبه شاه‌ علیدوست، ابراهیم صادقی، اسحاق سبحانی( از دقیقه 46 سجاد شهباز‌زاده)، عباس محمدرضایی( از دقیقه 70 جواد آشتیانی)، مهدی خیری( از دقیقه 46 میلاد غریبی) و کریم انصاری فرد
سرمربی: مجید صالح

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)