مرجع خبری پرسپولیس: تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر آینتراخت فرانکفورت آلمان در ضربات پنالتی در عین شایستگی راهی مسابقه رده بندی تورنومنت چهارجانبه آنتالیا شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، تیم های پرسپولیس ایران و آینتراخت آلمان از ساعت 19 و 10دقیقه امشب در اولین مسابقه از تورنومنت چهارجانبه آنتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و در ضربات پنالتی این نماینده آلمان بود که با نتیجه سه بر یک حریف ایرانی خود را از پیش رو برداشت.

 

بازی خوب نماینده کشورمان در اولین مسابقه این تورنومنت دوستانه بهتر نشان داد که نتایج نامناسب این تیم در لیگ برتر ایران چگونه بدست آمده است.

 

تک گل آینتراخت در جریان مسابقه را کوین کراس در دقیقه سوم نیمه اول به ثمر رساند و محمد منصوری در دقیقه 85 کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.

همچنین سپهر حیدری کاپیتان تیم پرسپولیس در این مسابقه در دقیقه 78 یک گل دیگر نیز برای پرسپولیس به ثمر رساند که از سوی داور ترک مردود اعلام شد.

 

وحيد هاشميان، مجتبي زارع و محمد منصوري ضربات پنالتی خود را هدر دادند و تنها ضربه تياگو وارد دروازه اينتراخت شد. رحمان احمدي، دروازه‌بان پرسپوليس هم ضربه اول بازيكن اينتراخت را مهار كرد، اما در مهار ضربات بعدي ناكام ماند.

 

پرسپولیس در اکثر دقایق این مسابقه مسلط بر توپ و میدان ظاهر شد اما در مقابل فرانکفورتی ها بسیار پراشتباه ظاهر شده و توپ های زیادی را از دست دادند. سرخپوشان کشورمان همچنین در نیمه اول توسط تیاگو و آرفی صاحب موقعیت های مسلم گلزنی دیگری نیز شدند که قدر آن را ندانستند.

 

داور اين مسابقه به بنجامين كولر از اينتراخت و وحيد هاشميان از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

با اين نتيجه اينتراخت بايد با برنده ديدار تيم‌هاي آنتاليا اسپور تركيه و كلن آلمان مسابقه نهايي اين تورنمنت را برگزار كند و پرسپوليس با بازنده اين بازي در ديدار رده‌بندي پيكار كند. در ديگر ديدار اين تورنمنت ساعاتي ديگر تيم‌هاي آنتاليا اسپور تركيه و كلن آلمان با يكديگر ديدار خواهند كرد.

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، عليرضا نورمحمدي، ابراهيم شكوري، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگري (73 – مجتبي زارع)، هادي نوروزي (59 – اميرحسين فشنگچي)، آرفي (61 – وحيد هاشميان)، تياگو، حسين بادامكي (60 – محمد منصوري)

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب اولیه آینتراخت : فارمن ، پتکوویچ ، واتوسکی ، آلتین تاپ ، کورکماز ، آماناتیدیس ، کراس ، یونگ ، هیلر شولر ، کایو.

سرمربی : میشاییل اسکیبه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)