آن قدر نزدیم تا زدند/ پایان کار پرسپولیس ایرانی با 22 امتیاز

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دقیقه مسابقه برابر فولاد برتری خود را با تساوی عوض کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و فولاد عصر امروز از ساعت 16:15 در حضور 2500 تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

تک گل پرسپولیس را مازیار زارع در دقیقه 41 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. امید خورج کاپیتان فولاد خوزستان با خطای پنالتی روی جواد کاظیمان از بازی اخراج شد و تیم مهمان 50 دقیقه را ده نفره به بازی ادامه داد. گل مساوی فولاد را بختیار رحمانی در دقیقه 90 وارد دروازه حریف کرد

 

مهم ترین موقعیت فولاد در نیمه اول اتفاق افتاد که مهاجم جوان این تیم در شرایط تک به تک توپ را تقدیم مدافعان پرسپولیس کرد. پرسپولیس در نیمه دوم نیز می توانست نتیجه را دو برابر کند اما شوت جواد کاظمیان از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر عمودی راهی به دروازه پیدا نکرد. کاظمیان نیمه اول هم یک گل وارد دروازه فولاد کرد که از سوی کمک داور آفساید اعلام شد.

 

محسن ترکی قضاوت این مسابقه را به عهده داشت و علاوه بر اخراج خورج ، به علی کریمی و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس و آندره رینالدو و عبدالله کرمی از فولاد هم کارت زرد نشان داد.

 

علی کریمی با دریافت کارت زرد در این بازی سه اخطاره شده و بازی اول نیم فصل دوم برابر ملوان در انزلی را از دست داد. ضمن اینکه حسین بادامکی در نیمه دوم این بازی با مصدومیت از بازی خارج شد.

 

این دومین نتیجه مساوی متوالی یک بر یک پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود. پرسپولیس با این نتیجه 22 امتیازی شد و نیم فصل اول را در رده نهم به پایان رساند. این تیم نیم فصل دوم را با سرمربی جدید آغاز خواهد کرد. فولاد هم با 21 امتیاز به رده 11 جدول سقوط کرد.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، امیرحسین فشنگچی، علیرضا محمد، مازیار زارع، علی کریمی، حسین بادامکی(محمد نوری 56)، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی(محمد منصوری 87) و مهرداد اولادی.

مربی :محسن عاشوری

 

ترکیب فولاد : علی سلیمی ، امید خورج ، عبدالله کرمی ، مهرداد جماعتی ، خیرالله ویسی ، بختیار رحمانی ، امیر شرفی(جابا مجیری 43) ، آرش افشین ، میثم کریمی ، حکیم نصاری(آندره رینالدو 64) و رضا نوروزی(امید خالدی 58)

سرمربی : مجید جلالی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)