بازی پرسپولیس و داماش نیمه تمام ماند/فرصت سوزی

مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیم های پرسپولیس و داماش در حالی که با تصمیمات بحث برانگیز داور تا دقیقه 90 دو بر یک به سود داماش در جریان بود با تصمیم محمود رفیعی نیمه تمام ماند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 19 امروز در حضور 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تا پایان نود دقیقه با اشتباهات داوری متعدد ، داماش دو بر یک پیش بود اما داور به دلیل اعتراض تماشاگران به تصمیماتش سوت بازی را زد.

 

 

پس از این اتفاق رفیعی همراه کمک هایش از زمین خارج شد و پس از آن بازیکنان دو تیم که بلاتکلیف در زمین باقی مانده بودند زمین را ترک کردند. کمیته انضباطی باید در خصوص نتیجه این مسابقه تصمیم بگیرد.

 

این نتیجه در شرایطی بدست آمد که رفیعی در نیمه اول مسابقه یک پنالتی واضح تیم پرسپولیس را اعلام نکرد. شوت محمد نوری در حال حرکت به سمت دروازه داماش بود که باتیستا مدافع داماش دستش را بیش از یک متر بلند کرد و توپ را با دست زد اما داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.

 

این آخرین تصمیم فاجعه بار تیم داوری نبود و داماش در نیمه دوم در حالی که با یک گل از پرسپولیس عقب بود، گل تساوی را در شرایط آفساید در دقیقه 68 توسط رضا چاوشی وارد دروازه پرسپولیس کرد. مردود بودن گل به حدی واضح بود که گزارشگر بازی به صراحت از آفساید بودن صحنه سخن گفت.

 

اما تکمیل فاجعه وقتی رخ داد که مازیار زارع توپ را از زیر پای مهدوی بازیکن داماش دفع کرد اما داور با نشان دادن کارت زرد دوم وی را از بازی اخراج کرد.

 

پرسپولیس زمانی که 10 نفره شده بود یک گل دیگر از محمدرضا مهدوی در دقیقه 84 دریافت کرد و دو بر یک عقب افتاد.

 

آخرین تصمیم یاری رسان داور به داماشی ها زمانی بود که زنیدپور با یک فن کشتی در میان میدان علی عسگری را به زمین زد و توپ را از او گرفت و با ارسال به عمق خط دفاعی پرسپولیس محمد نصرتی با خطا روی مهاجم داماش از بازی اخراج شد تا پرسپولیس 9 نفره شود.

 

این آخرین تصمیم داور به شدت تماشاگران را عصبانی کرد و شعارهای تند آنان باعث شد داور در یک اقدام بهت برانگیز بازی را متوقف کند. در این هنگام کریمی کاپیتان پرسپولیس واسطه شد تا وی بازی را ادامه دهد اما دقایقی بعد وی مجددا بازی را در شرایطی که در حال اتمام ثانیه های تلف شده بود متوقف کرد و از زمین خارج شد.

 

محمود رفیعی داور بازی به مصطفی حاجتی و محمد غلامی از داماش و رضا نورمحمدی و مازیار زارع و میثاق معمارزاده و غلامرضا رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

مازیار زارع در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت زرد دوم و محمد نصرتی در دقیقه ۸۶ با کارت قرمز مستقیم اخراج شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)