این نتیجه فوتبال بدون اشتباه داوری


مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان دومین برد پیاپی خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر کسب کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:50 دقیقه امروز در حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر حریف آبادانی خود به برتری دست یابد.

 

 

گل های پرسپولیس را در این مسابقه مازیار زارع در دقیقه2+45 نیمه اول از روی نقطه پنالتی و  هادی نوروزی در دقیقه 52 نیمه دوم به ثمر رساندند.

 

 

پرسپولیسی ها در این مسابقه آن چنان روان و بی دغدغه به توپ ضربه می زدند که تماشاگر تصور می کرد در حال تماشای یک مسابقه تمرینی است.

سرخپوشان پایتخت علاوقه بر دو گل به ثمر رسانده چندین و چند موقعیت مسلم گلزنی دیگر را نیز به هدر دادند که در یکی از حساس ترین آنها ، محمد منصوری در دقیقه 91 در شرایط دو به تک همراه با اشپیتیم آرفی  در برابر حسن هوری دروازه بان حریف موقعیت گلزنی را از دست داد.

از دیگر نکات جالب این مسابقه می توان به بازی جوانمردانه دو تیم اشاره کرد. قضاون این بازی بر عهده محسن ترکی بود که وی در طول نود دقیقه به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد و قرمزی نشان نداد.

پرسپولیس با این برد 33 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی رقیب دیرینه خود استقلال تهران قرار گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس: رحمان احمدی ، سپهر حیدری ، رضا نورمحمدی ، حمید علی عسگری ، ابراهیم شکوری ، مازیار زارع ، تیاگو فراگو ، محمد نوری(86 ، حسین بادامکی) ، امیرحسین فشنگچی(81 ، محمد منصوری) ، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی(77 ، اشپیتیم آرفی) .

 

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب صنعت نفت : حسن هوری ، بقلانی ، عباس مردانی ، هدایت شهریاری ، سجاد مشکل پور ، محمد ذوالفنون ، رسول نویدکیا ، امید شریفی نسب ، مانوئل دسوزا ، علی ممبینی  و فرهاد آل خمیس . تعویض ها : لئون پاچاچیان ، روح الله عرب و بهنام برزایی

سرمربی : آلفردو کاسیمیروم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)