دایی قاتل یاوری / استیل هم دبل شد


مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل استیل آذین 50 امتیازی شد.

در آخرین دقایق تلف شده این بازی سوشا مکانی در حالی که هیچ اتفاقی برای او نیفتاد ، توپ را به بیرون زد تا با آمدن تیم پزشکی به وضعیت او رسیدگی شود و زمانی از بازی تلف کند که همین موضوع باعث شد پرسپولیسی ها توپ را پس نداده و با پرتاب اوت سپهر حیدری آرفی گل دوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند.

همین اتفاق باعث حمله بازیکنان استیل به سمت سپهر حیدری شد و این بازیکن زیر مشت و لگد بازیکنان استیل له شد و کار به دعوای تمام بازیکنان دو تیم با هم کشیده شد. کار به جایی رسید که مربیان دو تیم وارد زمین شده و بازیکنان خود را آرام کردند و در نهایت افشاریان داور بازی با نشان دادن کارت زرد به چندین بازیکن قائله را ختم کرد.

 

اما این پایان اتفاقات عجیب و غریب این بازی نبود و گریه های سوشا مکانی دروازه بان استیل پس از انجام این حرکت قابل توجه بود. پس از این دقایق ماتئوس بازیکن خشن استیل با یک ضربه لگد ناجوانمردانه به آرفی از زمین بازی اخراج شد اما داور پس از آن نورمحمدی مدافع پرسپولیس را هم اخراج کرد.

 

محمدي دیگر بازیکن استیل هم در دقيقه 85 با دريافت كارت زرد دوم از استيل آذين اخراج شده بود. سپهر حیدری ، حسین کعبی و علیرضا حقیقی از جمله دیگر بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

 

گل های اول دو تیم را مجتبی زارعی و سیاوش اکبرپور در دقایق 21 و 23 نیمه اول به ثمر رساندند.

 

تیم پرسپولیس با این پیروزی سه امتیازی ، 50 امتیازی شده و با تراکتور در رده چهارم جدول هم امتیاز شد.

 

 

تركيب پرسپوليس: عليرضا حقيقي، عليرضا نورمحمدي، سپهر حيدري، حميدرضا علي‌عسگر، عليرضا محمد، مازيار زارع، حسين بادامكي، امير حسين فشنگچي( از دقيقه 65 محمد منصوري)، محمد نوري، مجتبي زارع( از دقيقه 65 اشپيتم آرفي) و وحيد هاشميان(از دقيقه 89 سكوبرت)
سرمربي: علي دايي

تركيب استيل آذين: سوشا مكاني، مهدي مهدوي‌كيا، مهدي محمدي، ماتئوس، علي عشوري‌زاد، هادي ايماني( از دقيقه 58 امير شاپورزاده)، حسين كعبي، ميلاد زنيد‌پور( از دقيقه 65 كاظم برجلو)، حسين كاظمي، بابك لطيفي( از دقيقه 77 فريدون زندي) و سياوش اكبرپور
سرمربي: محمود ياوري

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)