مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس یک هفته پیش از دربی بزرگ پایتخت در ورزشگاه آزادي مقابل ملوان انزلی شكست خورد.

دو تیم پرسپوليس و ملوان انزلي از ساعت 18:15 امروز در حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که شاگردان پورغلامی میزبان پرآوازه خود را با نتیجه  3 بر 2 شکست داد.

ابتدا غلامرضا رضايي با گل دقيقه 3 خود سرخپوشان را پیش انداخت،  اما در ادامه  نیمه اول با شوت از راه دور محمد رستمي و پنالتی مهرداد اولادی دو بریک پیش افتاد.

حملات متعدد پرسپولیس در آغاز نیمه دوم با شوت سرکش مازيار زارع بازيكن سابق ملوان به گل تساوی در دقيقه 49 منجر شد.

 

اين نتيجه تا اواخر ديدار پابرجا بود و پرسپولیسی ها در شرایطی که به دنبال گل برتری بودند روی یک ضدحمله توسط پژمان نوري بازيكن پيشين پرسپوليس در دقيقه 88 ملوان بار دیگر دروازه پرسپوليس را گشود تا تيم علي دايي دومين شكست فصل خود را تجربه كند.

داوري اين ديدار بر عهده خداد افشاريان بود که به پژمان نوري، علي رمضاني و سعيد سالارزاده از ملوان و سپهر حيدري ، مهدي شيري و مازيار زارع از پرسپوليس كارت زرد نشان داد. وی در این دیدار بارها و بارها درون محوطه جریمه از حرکات مدافعان ملوان در محوطه جریمه چشم پوشی کرد که مهم ترین آنها در دقیقه 60 و برخورد آشکار توپ با دست مدافع این تیم بود که داور دستور به ادامه مسابقه داد.

سپهر حيدري با دريافت كارت زرد 3 اخطاره شد و دربي 69 مقابل استقلال را از دست داد.

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، شيث رضايي، ابراهيم شكوري، عليرضا محمد، مازيار زارع، مهدي شيري (از دقيقه 87 حسين بادامكي)، محمد نوري، محمد پروين (از دقيقه 58 هادي نوروزي )، اميرحسين فشنگچي(از دقيقه 83 آرفي)، غلامرضا رضايي
سرمربي: علي دايي

تركيب ملوان:
مهدي رحيم‌زاده، ابوالحسن جعفري، هادي تاميني، پژمان نوري، مهرداد اولادي، محمد حيدري، سعيد سالارزاده، عليرضا رمضاني( از دقيقه 75 پورغلامي)، محمد نزهتي، مهران جعفري، محمد رستمي
سرمربي : فرهاد پورغلامي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)