مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش جواد کاظمیان اولین برد فصل خود را برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و نفت چهارشنبه شب در حضور 55 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان میزبان با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافتند.

 

 

هر سه گل پرسپولیس در این دیدار را جواد کاظمیان در دقایق 26 ، 57 و 65 وارد دروازه حریف کرد و تک گل نفت در دقیقه 70 توسط روح الله عرب به ثمر رسید.

 

محسن ترکی داور این بازی به جواد کاظمیان و مازیار زارع از پرسپولیس و هادی رمضانی و امید شریفی نسب از نفت کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با سه امتیازی که از اولین برد خود کسب کرد 5 امتیازی شد و تفاضل گل این تیم از منفی2 به صفر افزایش پیدا کرد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

 

ترکیب پرسپولیس : میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، محمد نوری، مازیار زارع(شیث رضایی ، 89)، حسین بادامکی، حمیدرضا علی عسگری، غلامرضا رضایی(سامان آقازمانی ، 82) و جواد کاظمیان(امیرحسین فشنگچی ، 71).

سرمربی : حمید استیلی

 

ترکیب صنعت نفت : حبيب دهقان، والري اكسانيان، مصطفي صبري، ميثم اميري، هادي رمضاني(فونيك سي ، 80) ، لئون باچاچيان( رسول نويد كيا  ،78)، علي ممبيني، سيامك كوهنورد، اميد شريفي نسب، عباس مرداسي و روح الله عرب

سرمربی : غلام پیروانی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)