چهارمین برد پیاپی سرخ ها در غیاب رضایی ها / آرفی ما گل میزنه…

 

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد نفت تهران را در ورزشگاه آزادی شکست داده و ضمن کسب سومین برد  متوالی در لیگ برتر و چهارمین پیروزی خود را نیز جشن بگیرد .

 

در ادامه رقابتهای هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16:30 دقیقه امروز ، تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند حریف نفتی خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.

در این دیدار ابتدا اشپیتیم آرفی دو گل در دقايق 11 و 50 و رضا نورمحمدی در دقیقه 81 یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و تک گل تیم نفت را بهمن طهماسبی در دقیقه 22 با یک ضربه پنالتی مشکوک وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

همچنین هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 58 در شرایط دروازه خالی نتوانست دروازه تیم نفت را باز کند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود که به سپهر حیدری از پرسپولیس ، آَشنا ، فیض الهی ، محمدزاده ، حاج محمدی و عزتی از نفت کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این برد 27 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به ذوب آهن در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس : عليرضا حقيقي  ، عليرضا نورمحمدي  ، سپهر حيدري ، جلال اكبري  ، سامان آقازماني(مجتبی شیری79) ، حسين بادامكي ، مازيار زارع ، هادي نوروزي(محمد پروین89) ، محمد نوري (کریم باقری65)، اميرحسين فشنگچي و اشپيتيم آرفي .

سرمربی : علی دایی

 

تركيب تيم نفت تهران: حسين آشنا، حميد رضا فتحي، اسماعيل علي شيرازي، سيامك كورشي( از دقيقه 53 اكبر صغيري)، امين حاج محمدي(از دقيقه 74 محمدرضا نيك‌نهال)، محمد مهرآزما، خلدون ابراهيم، عليرضا عزتي، مهدي محمدزاده، هادي ركابي و بهمن طهماسبي( از دقيقه 59 سجاد فيض الهي)
سرمربي: حسين فركي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)