سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است برای بازی مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها باید دو توپ در زمین وجود داشته باشد.

ماریو بالوتلی روز گذشته پس از مصدومیت و کناره‌گیری از ادامه رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها به میلان بازگشت. مهاجم ایتالیایی پس از بازگشت از برزیل و غیبت در نیمه‌نهایی دیدار بین ایتالیا و اسپانیا اظهار داشت: احساس یک بازنده را دارم که به این صورت رقابت‌ها را ترک کردم. دوست داشتم بمانم اما میلان باید در رقابت‌های مقدماتی لیگ قهرمانان بازی کند و به همین دلیل باید خودم را آماده می‌کردم.

مصدومیت بازیکن 22 ساله برای چزاره پرندلی، سرمربی آتزوری مشکل ساز شده است. وی در این باره گفت: ما بدون ماریو باید سخت در خط حمله تلاش کنیم. بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت داریم.

آلبرتو گیلاردینیو و استفان الشراوی نامزدهای جانشینی بازیکن سابق منچسترسیتی در زمین هستند.

با این حال بزرگترین نگرانی پرندلی چگونه متوقف کردن خط حمله تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها است و در این باره گفت: نیجریه در آخرین مسابقه گروه B مقابل اسپانیا راه را به ما نشان داد زیرا آنها حداقل 4 شانس گلزنی داشتند.

وی ادامه داد: اما برای انجام این کار باید فوتبالی بازی کنیم که موقعیت گل خلق می‌کند. این کار مشکل است زیرا برای فوتبال بازی کردن مقابل تیمی مثل اسپانیا باید دو توپ در زمین داشته باشید. گرفتن توپی که دست آنها است غیرممکن است. بگذارید شفاف باشیم؛ آنها بهترین تیم دنیا هستند.

بهترین خبر برای پرندلی بهبودی ریکاردو مونتولیوو و آندره پیرلو است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)