اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در محل تمرین خود حق استفاده از اتومبیل شخصی را ندارند.

اعضای تیم پرسپولیس از شب گذشته اردوی شبانه روزی خود را در یکی از هتل های تهران آغاز کردند.

هدف از برگزاری این اردو این است با رعایت پروتکل های بهداشتی و در قرنطینه بودن اعضای تیم، احتمال ابتلای آنها به ویروس کرونا تا قبل از اعزام به قطر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا کند و اینطور که به نظر می‌رسد باشگاه قوانین سخت گیرانه ای را برای نفرات تیم خود در نظر گرفته است.

یکی از نکات سختگیرانه در بحث تردد اعضای تیم است. بازیکنان، کادرفنی و عوامل تیم برای رفت و آمد به محل تمرین از دو اتوبوس استفاده می‌کنند و حضور در محل تمرین با اتومبیل های شخصی ممنوع است.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از جمعه گذشته برای جلوگیری از بیماری کرونا در اردوی این تیم وارد قرنطینه شده است تا بدون کمترین ارتباط با اطرافیان خود برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا عازم کشور قطر شود.

بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن اصفهان که ۲۲ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تنها نصف روز می‌توانند کنار اعضای خانواده خود باشند.

همچنین آنها از حضور در هر اجتماع دیگری غیر از محیط خانواده‌شان نیز منع هستند و باید بلافاصله برای سفر به قطر در هتل محل اقامت خود حاضر شوند.

سرخپوشان پایتخت که امروز پاسخ تست کرونای قبلی آنها منفی شده بود قرار است قبل و بعد از بازی با ذوب آهن مجدداً مورد تست قرار بگیرند تا با بیشترین میزان اطمینان عازم قطر شده و خود را برای بازی فینال آماده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)