مرجع خبری پرسپولیس : پرونده اتهام سه باشگاه لیگ برتری که متهم شده بودند توسط مربیان خارجی شان بازیکنان را مجبور به روزه خواری کرده اند، اثبات نشده و مختومه اعلام شد.

 

به گزارش مرجع خبری ، همچنین تخلف انضباطی تماشاگران منتسب به باشگاه شاهین بوشهر در دیدار این تیم مقابل ابومسلم مشهد، جریمه‌ای 5 میلیون تومانی را برای سپیدپوشان بوشهری به دنبال داشت.

رفتار ناشایست و اهانت تماشاگران منتسب به تیم فوتبال شاهین شاهین بوشهر در دیدار این تیم مقابل ابومسلم مشهد، باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دومین بار در فصل جاری این تیم را جریمه کند.

پیش از این یکبار به علت توهین و رفتار ناشایست تماشاگران در دیدار شاهین بوشهر مقابل تراکتورسازی تبریز، این باشگاه بوشهری از سوی کمیته انضباطی مبلغ 2 میلیون تومان جریمه شده بود.

کمیته انضباطی این بار باشگاه شاهین بوشهر را به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم و تاکید کرده است در صورت بروز تخلفاتی مشابه از سوی هواداران شاهین، این تیم به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم خواهد شد.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه باشگاه لیگ برتری پرسپولیس، فولادخوزستان و راه آهن که متهم بودند، مربیان‌شان بازیکنان خود را مجبور به روزه خواری می کنند را تبرئه کرد. بر اساس اعلام کمیته انضباطی با توجه به اینکه مستنداتی دال بر تخلف این سه باشگاه احراز نشده است، پرونده آنها بدون صدور رای در کمیته انضباطی مختومه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)