مدافع پرسپولیس باز هم جنجال آفرید

مرجع خبری پرسپولیس : در حالي‌كه شيث رضايي در ورزشگاه خيريه عمل تمرين مي‌كرد كمي دورتر در دادسراي شعبه 5 صادقيه م.ج،‌ شاكي شيث به‌دنبال پرونده‌اش بود، پرونده شكايت از شيث رضايي كه فارغ بالانه همراه با ديگران مي‌خنديد و ديگران را دست مي‌انداخت.

شيث و يكي از دوستانش در يكي از اتوبان‌هاي تهران در حال رانندگي بودند كه با راننده يكي از ماشين‌ها درگير شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند بطوريكه پرده گوش او پاره شد. م.ج، راننده مضروب شده هم از بازيكن پرسپوليس به كلانتري شكايت كرد و كار به دادگاه كشيد.

شيث از طرق مختلف تلاش كرد تا از اين مهلكه جان سالم به در برده و از حضور در دادگاه سر باز بزند. تماس با حبيب كاشاني اولين راه حل بود كه البته خيلي زود به بن بست رسيد چون كه كاشاني اين بار برخلاف هميشه حاضر به پادرمياني نشد. مديرعامل پيشين پرسپوليس كه پيش از اين بارها براي بازيكن جنجالي پرسپوليس ريش گرو گذاشته بود اين بار حاضر نشد چنين كاري انجام دهد.

بعد از به بن بست رسيدن راه حل اول ، شيث به دنبال دومين راه يعني تكذيب رفت. او كه فكر مي كرد همه جا مانند مطبوعات است و به راحتي مي‌تواند كاري را كه انجام داده تكذيب كند با آوردن چهار شاهد به دادگاه قصد داشت ثابت كند كه آن شب در محل حادثه حضور نداشته كه البته اين راه هم به نتيجه نرسيد تا سرانجام شيث با معذرت خواهي به‌دنبال گرفتن رضايت شاكي باشد امري كه تا ديروز موفق به انجام آن نشد.

شاكي پرونده در اين مورد مي‌گويد:«امروز(ديروز) قرار بود جلسه پاياني رسيدگي به شكايت من باشد كه نه شيث و نه وكيلش در دادگاه حاضر نشدند همچنين پرونده هم كه قرار بود از كلانتري به دادسرا منتقل شود تا به امروز نيامده و هنگامي كه به كلانتري مراجعه كردم آنها گفتند كه يادشان رفته پرونده را منتقل كنند و اين اتفاق خيلي عجيب است.»

م.ج در اين مورد كه آيا رضايت خواهد داد يا نه مي گويد:« فعلا تصميمي نگرفته‌ام و هيچ چيزي مشخص نيست. تا جلسه پاياني دادگاه صبر مي‌كنم و بعد از آن تصميم مي‌گيرم.»

شيث رضايي هم عدم حضورش در دادگاه را به خوبي توجيه مي‌كند: « اين قضايا به من ارتباطي ندارد و وكيلم همه چيز را پي گيري مي‌كند و من از جزييات كار خبر ندارم.»

به نظر مي‌رسد اين بار بازيكن پرسپوليس بدجوري دچار دردسر شده و به اين راحتي‌ها جان سالم به در نخواهد برد.

منبع : دنیای فوتبال

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)