باشگاه الزمالک:عماد قرارداد بسته باشد از پرسپولیس هم شکایت می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سايت اختصاصي باشگاه الزمالك مصر اعلام كرد كه آن‌ها قصد شكايت از عماد محمدرضا مهاجم ملي‌پوش و عراقي خود را دارند.

 

اين باشگاه پرونده مفصلي درباره قانون شكني‌هاي عمادرضا تهيه كرده است.فرار از قاهره، پيوستن به تيم ملي عراق بدون هماهنگي با باشگاه و مذاكره با ديگر باشگاه‌ها و احتمال عقد قرارداد با آن‌‌ها از جمله مواردي است كه باشگاه الزمالك مصر در مورد آن‌ها از عمادرضا به فدراسيون فوتبال مصر شكايت كرده است.

 

آن‌ها اعلام كرده‌اند در صورت لزوم پرونده اين مهاجم را به فيفا ارجاع خواهند داد. يكي از متهمان اين پرونده باشگاه پرسپوليس است.

 

سايت باشگاه الزمالك عنوان كردند الوكره قطر و پرسپوليس ايران دو باشگاهي هستند كه غيرقانوني با عمادرضا مذاكره كردند. اگر پرونده اين ملي‌پوش عراقي به فيفا برود پرسپوليس هم به خاطر مذاكره غيرقانوني و زيرپا گذاشتن اخلاق ورزشي متهم خواهد شد. عمادرضا تنها پيشنهاد باشگاه استقلال را در اختيار مصري‌ها قرار داده بود و در ساير موارد مخفيانه مذاكره كرد!

 

جلال ابراهيم مدير باشگاه الزمالك تاكيد كرد كه از حق خود در اين مورد گذشت نخواهد كرد:‌ «باشگاه از حق خود نخواهد گذشت. اگر باشگاهي قصد خريد عمادرضا را دارد بايد پيشنهادش را به باشگاه الزمالك ارايه دهد تا مورد بررسي قرار گيرد. اگر قراردادي هم بسته شده باشد اين موضوع به فيفا ارجاع خواهد شد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)