پرونده انتقال خلعتبری از عجمان به پرسپولیس و شایعات اخیر در این خصوص کاملا مشکوک است.

به گزارش نامه، این روزها اخباری مبنی بر احتمال شکایت باشگاه عجمان از پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالبات این تیم اماراتی منتشر شده است.

خلعتبری فصل گذشته با این تیم قرارداد بست ولی کمی بعد نام لیگ این کشور به نام جعلی لیگ خلیج عربی تغییر پیدا کرد و مسئولان نیز اعلام کردند فوتبالیست های ایرانی نباید در این لیگ بازی کنند. به همین دلیل پرسپولیس با کمک از حسین هدایتی توانست بخشی از مبلغ قرارداد خلعتبری را به عجمان بپردازد و این بازیکن را به لیگ ایران بیاورد.

همزمان با پایان فصل، بخشی از مطالبات عجمان باقی مانده و پرسپولیسی ها هنوز آن را نپرداخته اند و خلعتبری نیز مدعی شده هر ماه که از موعد پرداخت بگذرد، باشگاه 50 هزاردلار جریمه خواهد شد هر چند که مسئولان پرسپولیس این ادعا را رد کرده اند.

از سوی دیگر عنوان شده اسناد مربوط به قرارداد این بازیکن با عجمان در باشگاه پرسپولیس مفقود شده است که این خبر نیز واکنش های متناقضی را در پی داشته است.

آنچه مسلم است این پرونده و مبالغی که باید پرداخت می شده تا حد زیادی مشکوک است و باعث شده شایعاتی مبنی بر دور خوردن باشگاه پرسپولیس و همکاری هایی در پشت پرده برای پرداخت پول هایی که مقصدش مشخص نیست مطرح شود.

گفته می شود احتمالا به خاطر مشکوک بودن این پرونده، وزارت ورزش به این مسئله ورود می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)