با اعلام سازمان لیگ پرونده ۱۳ تیم لیگ برتری که تا تاریخ مقرر اسامی بازیکنان خود را به این سازمان ارائه نداده اند به کمیته انضباطی رفت.

بنابر اعلام سازمان لیگ، ۱۶ تیم لیگ برتری موظف بودند تا تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۳ اسامی ۱۶ بازیکن خودشان را به این سازمان ارائه بدهند تا تیم ها نتوانند با تغییر مبلغ قرارداد، قانون سقف قرارداد را دور بزنند. اما از این جمع، فقط تیم های تراکتور، گل گهر و چادرملو تا این تاریخ لیست بازیکنان خود را رائه دادند. با این حساب به دلیل اینکه از قبل، این اطلاعیه به باشگاه ها داده شده بود و تمام باشگاه ها مطلع بودند سازمان لیگ همان روز ششم مرداد ماه پرونده ۱۳ باشگاه دیگر را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد و گفته می شود بنابر قانون، هر ۱۳ باشگاه ۵ میلیارد تومان جریمه خواهند شد.

سازمان لیگ برای جلوگیری از دور زدن سقف قانون این دستور را به تیم های لیگ برتری داده بود و حالا مدیران این سازمان تصور می کنند برخی از تیم هایی که در زمان مقرر این کار را انجام نداده اند قصد دور زدن قانون سقف قرارداد را دارند و می خواهند پس از تکمیل خریدهای شان عددسازی کنند.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ده تیم لیگ برتری دیگر باید پاسخگوی کمیته انضباطی باشند و البته جریمه ۵ میلیارد تومانی را نیز پرداخت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)