پرسپولیس نیوز : حضور کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس منتفی شد.

کریم انصاری‌فرد مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که برای ماندن در این تیم پنج جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد بعد از ظهر روز گذشته برای تمدید قرارداد با این بازیکن طرفین به توافق لازم رسیدند و قرار شد انصاری‌فرد پس از امضای قرارداد بعد از ظهر امروز در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کند.

اما با نظر علی دایی حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس منتفی شد و در تماسی تلفنی به این موضوع به وی اعلام شد و قرمزپوشان اعلام کردند که دیگر نیازی به این بازیکن ندارند.

از همین رو پرونده کریم انصاری‌فرد برای حضور در پرسپولیس با شماره 9 بسته شد.

 

انصاری فرد که به گفته خودش با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های آلمانی و اسپانیایی روبه‌رو شده در جلسه‌ای که با علی دایی داشته از او خواسته که درباره آینده به او مشورت بدهد و علی دایی هم به صراحت اعلام کرده که اگر او قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد بهتر است اکنون و پیش از شروع فصل تیم جدیدش را مشخص کند چرا که این مسئله هم به نفع اوست و هم به نفع پرسپولیس. دایی به انصاری فرد گفته که پس از غیبت در اردوی اردیبل عملا از حضور او در پرسپولیس ناامید شده است. دایی به انصاری فرد گفته جدایی‌اش در میانه‌های فصل هم به خود او ضربه خواهد زد و هم به پرسپولیس بنابراین اگر با پیشنهادی جدی روبه‌روست بهتر است همین ابتدای فصل به یکی از این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)