خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با سایت نوبوستی صربستان گفت و گو کرد.

مارکو پروویچ هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با سایت نوبوستی صربستان گفت: از ستاره سرخ اروپا به ستاره سرخ آسیا آمده ام.

پروویچ به این سایت خبری گفت: درست است که من از ستاره سرخ صربستان جدا شدم اما دوباره در ستاره سرخ بازی می کنم، این بار در ستاره سرخ آسیا. من طی 5 ماه آینده برای پرسپولیس بازی می کنم که محبوب ترین تیم ایران و آسیاست و در هر مسابقه به طور میانگین 50 هزار نفر تماشاگر دارد. پرسپولیس از نظر اعتبار در فوتبال ایران و آسیا همچون ستاره سرخ در فوتبال صربستان است.

وی افزود: پرسپولیس باشگاهی متعلق به پایتخت ایران است که گفته می شود بیشتر از 30 میلیون نفر طرفدار دارد و شبیه ستاره سرخ بلگراد است. بعد از شرکت در تست های پزشکی با این تیم قرارداد امضا کردم چرا که خبر مصدومیت من از ناحیه زانو در ایران منتشر شده بود، به همین خاطر مسئولان باشگاه پرسپولیس وسواس زیادی برای امضای قرارداد به خرج دادند. عکس برداری های زیادی از زانوی من انجام شد و در نهایت پس از تایید شورای پزشکی شامل 6 پزشک متخصص ، توانستم با پرسپولیس قرارداد امضا کنم.

پروویچ در خصوص اهدافش با پیراهن پرسپولیس گفت: هدف ما مبارزه برای قهرمانی در 3 ماه آینده است، هر چند فاصله ما با صدر جدول جبران ناپذیر به نظر می رسد اما بازی های زیادی باقی مانده است. با این حال ما سعی می کنیم جزو 4 تیم نخست لیگ باشیم تا مستقیما جواز صعود به بازی های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

پروویچ در خصوص بازیکنان مطرح پرسپولیس گفت: در تیم ما بازیکنان سابق بوندس لیگا از جمله علی کریمی از بایرن مونیخ و مهدوی مهدوی کیا از هامبورگ حضور دارند. تیم هواداران پرشوری دارد و یکی از پرطرفدارترین تیم های دنیاست.

پروویچ در پایان گفت تا ماه می 2013 (اردیبهشت 92) با پرسپولیس قرارداد دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)