مردم شما خیلی عاشق فوتبال هستند. اینجا آب و هوای خوبی هم دارد و ما راضی هستیم از بهار تهران. ما از زمستان شما هم لذت بردیم چون در اروپا زمستان خیلی سرد است ولی اینجا متعادل

سایت گل؛ مارکو پروویچ چپ پای کروات پرسپولیس در مصاحبه اش تاکید می کند که باید جام حذفی را بگیرند چون او باید در اولین سال حضور در ایران جام را لمس کند!
مصاحبه سایت گل با او در حال و هوای بازی داماش انجام شد :
از بازی با داماش بگو و شرایط آن بازی؟
خیلی بازی سنگینی بود و جو بسیار سنگینی داشت. ما استرس داشتیم چرا که تمام هدف ما جام حذفی است و باید می بردیم ، از طرفی هم ما دو حریف داشتیم یکی تیم داماش و دیگری زمین چمن مصنوعی … البته ما قبل از بازی چند جلسه در زمین چمن مصنوعی تمرین کرده بودیم اما باید قبول کرد بازی در زمین آنها واقعاً سخت بود. تیم داماش هم واقعاً تیم خوبی بود و قابل احترام . ما روی تجربه بازیکنانمان و انگیزه بیشتری که داشتیم توانستیم بازی را ببریم.
شرایط خودت چه طور است؟
آماده ام خیلی خوبم و شرایطی ایده آل دارم و انگیزه بسیاری دارم که در همین سال اول که در ایران هستم یک جام را با دستم لمس کنم .
مشکل مسکن تو حل شد؟
بله با مساعدت آقای رویانیان مشکل حل شد و الان خانواده ام هم کنارم هستند وهمگی از زندگی در ایران لذت میبریم.
زندگی در ایران چطور است؟
مردم شما خیلی عاشق فوتبال هستند. اینجا آب و هوای خوبی هم داردو ما راضی هستیم از بهار تهران . ما از زمستان شما هم لذت بردیم چون در اروپا زمستان خیلی سرد است ولی اینجا متعادل .
در پرسپولیس می مانی؟
هنوز چیزی مشخص نیست … البته چندبار آقای رویانیان با من به طور شفاهی حرف زده است و برای ماندنم قول گرفته است اما هنوز به طور رسمی حرفی مبنی بر تمدید قرارداد با مدیر برنامه های من نشده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)