خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تفاوتی بین فوتبالی پرسپولیس با سایر تیم‌هایی که بودم نیست.

مارکوپروویچ پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: وقتی یک تیم در یک بازی برنده می‌شود قطعاً در آن دیدار عملکرد خوبی داشته و من خوشحالم که توانستیم در این جام یک قدم محکم دیگر برداریم.

وی افزود: خوشحالم توانستم انتظارات را برآورده کنم، برای من همه چیز در ایران فعلاً خوب است، هنوز مدتی طولانی نیست که در خدمت فوتبال ایران هستم اما خوشحالم.

پروویچ ادامه داد: مطمئنم پرسپولیس می‌تواند یک جام بگیرد، در جام حذفی ما شانس بسیار بزرگی داریم حتی در لیگ برتر نیز همه چیز برای ما تمام نشده و نباید همه چیز را با بار منفی نگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تفاوتی در فوتبال ایران و در جاهایی که بازی کردم نمی‌بینم خوشبختانه در همه جا فوتبال یکسان و قوی شده و تفاوت زیادی میان فوتبال ایران و اروپا نیست.

هافبک پرسپولیس درباره دوستی‌اش با بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: من خیلی خوشحالم که بازیکنان استقبال خیلی خوبی از من کردند و امیدوارم که با آنها روزهای خوبی داشته باشم، برای آینده‌ام هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و همیشه در زندگی فوتبالی‌ام سعی می‌کنم بازی به بازی رو به جلو بروم، من در ایران احساس خوبی دارم و باید ببینم سال آینده چه اتفاقی می افتد.

وی افزود: من تجربه بازی در سوئیس و آمریکا را داشته ام، در تیم های بزرگ هم توپ زده ام و همین تجارب در پرسپولیس به من کمک کرده ، اگر بدانی که باید به چه شکلی فوتبال بازی کنی قطعاً بازی کردن در هر تیم یا کشوری برایت سخت نیست و این موضوع خود به خود آسان می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)