خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن صربستانی پرسپولیس گفت: من و گل‌محمدی مثل دو دوست هستیم و در مورد خیلی موارد با هم صحبت می‌کنیم.

پروویچ در بازی با فجرسپاسی اولین بازی خود را برای پرسپولیس به نمایش گذاشت.

* این نخستین بازی شما برای پرسپولیس بود. نظرت در مورد پرسپولیس و همچنین تیم حریف چیست؟

همان طور که اشاره کردید این نخستین باری بود که برای پرسپولیس بازی می‌کردم. این بازی برای من خیلی مهم بود. خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر پیروز شویم. همواره دوست دارم در تمام بازی‌هایمان به پیروزی برسیم به خصوص در دیداری که روز جمعه در پیش داریم زیرا برد در آن دیدار برای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد. جدال با فجر به دلیل اینکه در خارج از خانه برگزار می‌شد برای ما خیلی سخت بود. فجر تیم خوبی بود و بازی خوبی را نیز به نمایش گذاشت. جو خیلی خوبی در این مسابقه حاکم بود. من نیز به این دلیل به پرسپولیس آمدم که احساس می‌کردم تیم بسیار خوبی است.

*  شما 15 روز است که وارد فوتبال ایران شده‌اید. نظر کلی شما در مورد فوتبال ایران چیست؟

من خیلی چیزها در مورد فوتبال ایران می‌دانم. به نظر من مهم‌ترین مسئله این است که مردم ایران فوتبال را دوست دارند و برای آن زندگی می‌کنند. ورزشگاه‌های خوبی در ایران وجود دارد و از چمن‌های مناسبی برخوردارند و ورزشگاه‌ها نیز در زمان مسابقه پر می‌شوند. اینها برای فوتبال ایران خیلی خوب هستند. در کل جو حاکم بر فوتبال ایران را دوست دارم.

*  آیا پرسپولیس در این فصل می‌تواند موفق شود یا نه؟

لیگ هنوز به پایان نرسیده و ما بازی‌های فراوانی تا پایان فصل داریم. تصور می‌کنم اگر بتوانیم در بازی‌هایمان به پیروزی برسیم برای ما خیلی مهم خواهد بود. می‌توانیم انتظار خیلی بالایی از خودمان در پایان فصل داشته باشیم. فوتبال این است که شما نمی‌دانید در پایان چه چیزی برای شما رقم خواهد خورد. فقط باید خوب بازی کنیم و به چیزهای دیگر اهمیت ندهیم.

*  یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس از بازی تو برابر فجر سپاسی راضی بود. نظر شما در مورد این چیست و به طور کلی نظر خودتان در مورد گل محمدی را بگویید.

او مربی خوبی است. ما مانند 2 دوست هستیم. این موضوع برای من اهمیت بالایی دارد. یحیی کمک‌ زیادی به من کرد. او در مورد خیلی چیزها با من صحبت می‌کند. همان طور که می‌دانید این موارد برای یک بازیکن خیلی اهمیت دارند.

*  نظر شما در مورد علی کریمی چیست؟ شنیده‌ایم که رابطه دوستانه خیلی خوبی با او برقرار کرده‌اید.

هیچ گاه شخصی را مانند کریمی ندیده‌ام. او خیلی مشهور است. در تیم‌های خارجی و آلمان بازی کرده ولی هیچ بازیکن مشهوری ندیده‌ام که مانند او باشد. حضور او در تیم برای ما اهمیت بالایی دارد. حضور بازیکنانی مانند کریمی و مهدوی کیا در ترکیب تیم خیلی ارزشمند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)