مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين گفت‌: فرهاد مجيدي با آمادگي بالايي كه دارد در كنار علي كريمي مي‌تواند مشكلات تيم ملي را حل كند.

علي پروين در خصوص حضورش در بوشهر اظهار داشت: از همان اول كار و قبل از اينكه بروم گفتم كه براي پست و مقام به بوشهر نمي‌روم. فقط به خاطر آقاي افراشته و ابوالفتحي و مردم خوب بوشهر به اين شهر رفتم.

وي افزود: به نظر من بوشهري‌ها برابر صبا خيلي‌خوب بازي كردند و 4 بر صفر بردند. در شرايطي كه هوا خيلي گرم بود و من تا به حال اين گرما را نديده بودم، شاهين بازي خوبي انجام داد. شاهين 4گل زد و 6 گل هم نزد. اميدوارم اين تيم با هوادارانش كه ما را مورد لطف قرار دادند هميشه موفق باشد.

پروين درباره تيم ملي و بازي روز جمعه مقابل اندونزي گفت: نبايد هيچ تيمي را دست‌كم نگيريم. نبايد بگوييم اين تيم در فيفا فلان رتبه است و بايد 6 گل بزنيم و فلان تيم اين مقام را دارد و بايد 2 گل بزنيم. ما بايد محكم و جدي مقابل اندونزي بايستيم.

وي ادامه داد: قطعا اندونزي به تهران مي‌آيد كه از ما مساوي بگيرد پس بايد هواداران دندان روي جگر بگذارند و تيم ملي را همراهي كنند. آرزوي قلبي من اين است كه تيم ملي اين بار به جام جهاني برود.

سرمربي پيشين تيم ملي تاكيد كرد: يكي از انتخاب‌هاي خوب كي‌روش، فرهاد مجيدي آماده بود. او در حال حاضر هم تجربه دارد و هم مي‌داند كه ضربات آخر را كجاي دروازه بزند. اگر مجيدي در تيم ملي آماده باشد باور كنيد خيلي از مشكلات اين كي‌روش حل مي‌شود مخصوصاً كنارش علي كريمي بازي كند كه با حضورش در پرسپوليس بسيار با انگيزه شده و مي‌بينيد كه آن تكنيك خوبش را به رخ همگان مي‌كشد.

پروين درباره پيروزي پرسپوليس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: اين بازي را نديدم، چون در بوشهر بودم اما خداوكيلي خيلي خوشحال شدم كه تيم استيلي، صنعت نفت را با 4 گل شكست داد و تكاني به پرسپوليس داد. كاظميان هم روز خوبي داشت. من اميدوارم حميد استيلي با پرسپوليس موفق شود چون واقعا بچه‌ با تعصب و لايقي است.

وي در پاسخ به سؤالي در خصوص نتيجه دربي عنوان كرد: بايد ببينيم شرايط تا آن وقت چطور پيش مي‌رود. خوشبختانه پرسپوليس خوب موقعي سرحال شده اما از طرفي استقلال هم تيم قلدري نشان داده به نظرم يك بازي قشنگ مي‌شود و احتمال مساوي در آن زياد است اما ما دوست داريم پس از 2 دربي رنگ قرمز پيروز اين بازي باشد.

پروين در خصوص مذاكراتش براي حضور در هيئت مديره پرسپوليس گفت: فعلا در اين باره با من صحبت جدي نشده است. اميدوارم تا 11 شهريور كه فرصت داريم و بارها عزيز محمدي اعلام كرده؛ يك هيئت مديره خوب و قوي براي اين تيم مشخص شود تا انشاءالله به اين تيم كمك شود چون پرسپوليس كار سختي در 3 جام دارد و تيم نياز به آرامش بيرون زمين دارد. حالا بايد ببينيم كه آيا هيئت مديره را انتخاب مي‌كنند و يا باز هم قول آينده داده مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)