مرجع خبری پرسپولیس :  پيشكسوت فوتبال كشورمان گفت: اتفاقات تيم ملي اميد را بايد يك ننگ بزرگ براي فوتبال كشورمان قلمداد كنيم.

 

علي پروين در خصوص اتفاقات پيش آمده براي تيم ملي اميد كشورمان در ديدار برابر اميد عراق و حذف از مرحله مقدماتي المپيك 2012 اظهار داشت: ابتدا بايد از تمام مردم تشكر كنم كه روز گذشته حمايت خوبي از تيم ملي اميد كردند، اما متأسفانه در انتهاي بازي ناراحت شدند.

وي افزود: به نظرم اين اتفاق چه ربطي به عليرضا منصوريان دارد؟ همه در زمين ديديد بازيكنان از لحاظ روحي و رواني در شرايط خوبي نبودند و نمي‌توانستند فوتبال خودشان را به نمايش بگذارند.

پروين ادامه داد: درست است شايد بازيكنان خبر بدي را شنيده باشند، اما اگر سعي و تلاش و كوشش بيشتري بود شايد فرجي مي‌شد اين اتفاقي كه براي تيم ملي ما افتاده در دنيا عجيب و غريب است كه فقط در فوتبال ما مي‌افتد.

پروين خاطرنشان كرد: مگر مي‌شود بازيكني به خاطر داشتن اخطار مجوز بازي نداشته باشد، اما مسئولان فوتبال بي‌خبر باشند نمي‌فهمم يعني چه؟ به نظرم مقصر فدراسيون فوتبال است و اين اتفاق ننگ بزرگي براي اين فدراسيون است، چون در بدترين نقطه فوتبال دنيا اين اتفاق نمي‌افتد و بايد آن را پيگيري كرد.

پروين در خصوص بازيكنان نيز گفت: بالاخره خبر بد روي بازيكنان تأثير دارد، اما اگر اين بچه‌ها دور هم جمع مي‌شدند شايد با روحيه خراب مي‌توانستند خودشان را تكاني بدهند. من وقتي كه بازي تيم اميد را ديدم تعجب كردم و با خودم گفتم چرا منصوريان به بازيكنان هشدار نمي‌دهد؟ شايد اتفاقي پشت پرده افتاده است؟ درباره اين اتفاق بد هيچ حرفي براي گفتن ندارم و اصلا نمي توانم آن را باور كنم.

وي يادآور شد: نمي‌دانم چه جوابي براي مردم دارند، اما باز هم تكرار مي‌كنم فدراسيون بايد پاسخگو باشد. ما مي‌توانستيم به المپيك برويم و تيم خوبي داشتيم كه در اربيل عراق اين موضوع را ثابت كرديم، اما بر اثر يك اشتباه و اتفاقي كه نمي‌دانم اسمش را چه چيزي بگذاريم با المپيك لندن خداحافظي كرديم و از ناكامي‌هاي فوتبال ما كامل شد. اميدوارم چاره‌اي براي اين اتفاقات انديشيده شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)