مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین گفت: با توجه به تذکرات کنفدراسیون فوتبال آسیا از انتخاب نشدن هیئت مدیره پرسپولیس می ترسم.

 

علی پروین در خصوص دربی هفتاد و یک اظهار داشت: من حرفم را قبلا گفته‌ام. پرسپولیس اگر مثل بازی با ذوب آهن خوب و روان باشد می‌تواند برنده باشد البته خیلی وقت‌ها فوتبال قابل پیش بینی نیست.

وی افزود: امیدوارم بدشانسی‌های استیلی تمام شود و این بازی را ببرد. استقلال هم تیم بدی نیست و کار سخت است ولی امیدوارم پرسپولیس برنده باشد.

پروین در جواب این سؤال که آیا امکان دارد روزی در دربی نتیجه 6 بر صفر مجددا رقم بخورد گفت: بعید می دانم این نتیجه تکرار شود. واقعا آن روز فراموش نشدنی است چون بازیکنان پرسپولیس شاهکار و از بهترین فرصت‌ها نهایت استفاده را کردند. شاید در دربی یک یا دو فرصت گیر یک بازیکن بیاید. یک بازیکن باید باهوش باشد تا از کمترین فرصت ها بهترین استفاده را کند. خدا را شکر الان هم شنیده‌ام که مصدومان پرسپولیس بهتر هستند و این خبر خوبی است.

پروین در خصوص انتخاب نشدن اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز گفت: با توجه به تذکرات afc و برخی از مصاحبه‌ها از انتخاب نشدن اعضای هیئت مدیره می‌ترسم. امیدوارم آقای عباسی هر چه سریع تر تصمیمی برای سر و سامان دادن به هیئت مدیره این تیم بگیرد تا مشکلی ایجاد نشود. مسئولان فوتبال آسیا با ما شوخی ندارند و امکان دارد به ضرر ما تمام شود.

وی در پایان قهرمانی سعید عبدولی در مسابقات جهانی ترکیه را تبریک گفت و افزود: دست این کشتی گیر درد نکند که دل مردم را شاهد کرد و واقعا خوش درخشید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)