مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اختلافات ميان سرپرست و سرمربي پرسپوليس در فصل گذشته، ادامه همكاري آنها به صلاح اين تيم نيست و يكي از آنها بايد از اين باشگاه برود.

علي پروين پس از انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي فصل آينده پرسپوليس  اظهار داشت: شرطي كه باشگاه پرسپوليس براي علي دايي براي قطعي شدن سرمربيگري اش گذاشته است به صلاح اين باشگاه نيست و لطمه اين اختلافات به فوتبال ايران مي خورد.

وي تاكيد كرد: گذشتن از نام علي دايي با توجه به اينكه در دو سال گذشته اين تيم را قهرمان كرده است دشوار بود، من به اين تصميم احترام مي گذارم اما اينكه از حميد استيلي و حميد درخشان براي هدايت اين تيم برنامه بگيرند و با آنها قرارداد نبندند براي آنها خوب نيست.

پروين در خصوص اعضاي كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: هر سه عضو اين كميته بازيكنان قديمي پرسپوليس و تيم ملي بوده اند و انتخاب آنها تشخيص حبيب كاشاني بوده است.

 

گفتني است بعداز ظهر امروز كميته فني باشگاه پرسپوليس علي دايي را به عنوان سرمربي فصل‌ آينده تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب كرد اما مشروط به اينكه تا 12 ساعت بعد اعلام كند كه مديريت حبيب كاشاني بر پرسپوليس را قبول دارد و حاضر است با او به طور كامل تعامل كند، در غير اين صورت حميد استيلي به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)