مرجع خبری پرسپولیس :  آرش فرزين داماد علي پروين روز گذشته با بيان اينكه امتياز تيم فوتبال استقلال قزوين را خريداري كرده‌اند، گفته بود: اين تيم را من و آرمين ذوقي خريده‌ايم و علي پروين نيز به عنوان بزرگ‌تر و استاد، بالاي سر ما قرار دارد.

 

در هر تيمي مربيگري مي‌كردم، پشت سرم حرف بود. به همين دليل، يك تيم دسته دومي خريديم تا آن را به رده‌هاي بالا بياوريم و توانايي‌هاي خود را نشان بدهيم. به فوتبال ايران بازگشتم تا شايستگي‌هايم را ثابت كنم. نام استقلال قزوين را هم به چهره‌هاي پروين تغيير داده‌ايم. با اين حال سرمربي اسبق پرسپوليس امروز ادعاي داماد خود را رد كرد.

پروين در اين باره گفت: اصلا اين حرف‌ها نيست و من هيچ تيمي را نخريده‌ام. همان بهتر كه ما فعلا بيرون گود باشيم. اين همه تيم در فوتبال ما است چرا بايد استقلال قزوين را بخرم؟

 

وي در ادامه در خصوص ديدار پرسپوليس و فولاد خوزستان عنوان كرد: شرايط اهواز هميشه باعث شده عرصه براي خودنمايي بازيكنان تيم‌هايي مثل پرسپوليس تنگ شود. سختي و گرماي آب و هوا در اهواز هميشه حرف اول را مي‌زند. پرسپوليس در همين شرايط به ميدان رفت و مي‌دانستم كه روز سختي در انتظار اين تيم است.

پروين ادامه داد: پرسپوليس در نيمه اول فوتبالي بسيار خوب و رو به جلو را انجام داد و تفكرات حرفه‌اي در بازي خارج از خانه داشت اما در نيمه دوم فولاد در زمين خود بيدار شد و توانست بازي را در دست بگيرد. به نظر من شرايط آب و هوايي اجازه نداد پرسپوليس در نيمه دوم كار خودش را انجام دهد.

وي خاطرنشان كرد: نتيجه تساوي عادلانه بود و يك امتياز مي‌تواند در اين شرايط خاص براي پرسپوليس خوب باشد.

سرمربي پيشين پرسپوليس يادآور شد: فاصله چنداني بين پرسپوليس و ذوب آهن نيست. هواداران پرسپوليس نگران نباشند و من مطمئن هستم تيم دايي به زودي به صدر جدول بازمي‌گردد. گرفتن يك امتياز از تيم‌هايي مثل فولاد و حتي صنعت نفت در خانه‌شان كار دشواري است.

پروين در ادامه گفت و گو در خصوص شرايط استيل آذين اظهار داشت: متاسفانه اين تيم علي رغم ستاره‌هايي كه دارد دچار بدشانسي شده است. اميدوارم حالا كه استيل آذين كامل شده هر چه سريع‌تر نتايج خوبي بگيرد.

پروين در خصوص تعطيلي ليگ برتر و بازي‌هاي دوستانه تيم ملي گفت: براي آنكه تيم ملي موفق شود بهتر است كمي تيم‌ها دندان روي جگر بگذارند. بازي مقابل چين و كره جنوبي براي تيم ملي ما محك جدي است. آنها رقيبان اصلي ما در جام ملت هاي آسيا هستند. اين بازي‌ها با توجه به اينكه در خانه چين و كره جنوبي برگزار مي‌شود عيار بازيكنان ما را بيشتر نشان مي‌دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)