نگران نباشید بارسلون فاتح لیگ قهرمانان است
مرجع خبري پرسپوليس: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تماشای بازی‌های بارسلونا عشق می‌کنند، بنابراین هواداران این تیم نگران نباشند که بارسا قهرمان است.

 

علی پروین در خصوص بازی پرسپولیس و الغرافه قطر اظهار داشت: خوشبختانه آنچه که دیده‌ام و در تمرینات مشخص است دنیزلی خیلی خوب بچه‌ها را آماده یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز مقابل الغرافه کرده است.

 

وی افزود: شاید برای چندمین بار باشد که در این هفته می گویم، اما وظیفه من این است تا به عنوان یک پیشکسوت پرسپولس به وظیفه‌ام عمل کنم. از هواداران می‌خواهم که بیایند ورزشگاه آزادی و آن را پر کنند، چون قطعا پرسپولیس با هوادارانش وحشتناک تر است.

 

وی افزود: قطعا اگر ورزشگاه آزادی را تبدیل به جهنمی برای عرب‌ها کنیم آنها از لحاظ روحی و روانی هنوز بازی شروع نشده همه چیز را پرسپولیس واگذار می‌کند. من امیدوارم که همه دوش به دوش یکدیگر با پرچم‌ها و لباس های قرمز همراه با پرسپولیسی‌های قدیمی و فعلی این تیم را حمایت کنیم.

 

پروین در پاسخ سؤالی که آیا دوست دارید استقلالی‌ها هم به وزرشگاه بیایند نیز گفت: من که صد در صد خودم به ورزشگاه می‌روم اما استقلالی‌ها اگر دوست داشتند بیایند و نماینده ایران را تشویق کنند. وقتی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس با تیم‌های خارجی بازی دارد، مخصوصا با این عرب‌ها یعنی تیم ملی ایران بازی دارد. پس همه باید کمر همت را ببندند و از نماینده ایران حمایت کنند. شما دیده‌اید وقتی که از یک تیم عربی می‌بازیم همه مردم ناراحتند و چند مدت اصلا دوست ندارند فوتبال تماشا کنند، پس نباید اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد.

 

پروین خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: بچه‌های پرسپولیس هرگز نباید بازی مقابل الغرافه را که نتیجه‌اش در قطر به دست آمد به آن توجهی داشته باشد. بازی آنجا تمام شد و اگر حریف را دستکم بگیریم خداناکرده اتفاقات خوبی نمی‌افتد. ما باید انشاءالله در 15 دقیقه اول کار را با زدن یک گل تمام کنیم و سپس به گل‌های بعدی فکر کنیم. البته از حریف قطری که برای ضدحمله برنامه دارد نباید ساده گذشت، اما من نگران نیستم چون مصطفی دنیزلی را داریم.

 

پروین در پاسخ به سؤالی که فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان لیگ برتر شود نیز گفت: رقابت داغ سپاهان و استقلال در نوع خود بسیار جالب است، اما از طرف دیگر تراکتورسازی هم شانس دارد. به نظرم مثلث شکل گرفته برای عنوان قهرمانی خیلی داغ است. هر تیمی در این لحظات کمتر اشتباه کند و بیشتر قدر موقعیت‌های خود را در هر بازی بداند برنده است.

 

وی در خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: از تمام بارسلونی‌ها می‌خواهم که نگران نباشند. به نظرم این تیم قهرمان لیگ قهرمانان است. بارسلون تیمی است که وقتی آدم فوتبال آنها را می‌بیند عشق می‌کند.

 

وی همچنین با تسلیت به خانواده علی مودت و سعید ترابی نیز گفت: متأسفانه در این هفته 2 خبر بد شنیدیم. متاسفانه مادر دوست و رفیق همیشگی من و پرسپولیس، سعید ترابی بود از بین ما رفت. امیدوارم روز سه شنبه پرسپولیسی‌ها با او همدردی کنند. همچنین درگذشت فوتبالیست سابق کشورمان و خبرنگار باتعصب عرصه مطبوعات علی مودت را نیز به همه جامعه فوتبال، رسانه و خانواده تسلیت عرض می‌کنم. شنیده‌ام که خانواده او پشت و پناهی ندارد که من شاید برای صدمین بار است که این حرف را می زنم اما آنقدر می‌گویم که همه بدانند آقایان قدر پیشکسوتان و کسانی را که در عرصه این ورزش زحمت می‌کشند و حتی قلم می‌زنند را تا وقتی که زنده‌اند باید بدانیم. اگر آنها از بین ما رفتند و سپس همه از خصوصیات خوب اخلاقی انها گفتند هیچ فایده‌ای ندارد. تا زنده‌ایم قدر همدیگر را بدانیم که این طور بهتر است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)