مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد دارم در جلسه‌اي با رئيس سازمان تربيت بدني درباره مسائل مختلف پرسپوليس صحبت كنم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، علي پروين در خصوص مسائل مختلف صحبت كرد كه در زير مي‌خوانيم:

* رابطه‌ام با سعيدلو خوب است
حضورم در ورزشگاه براي تماشاي بازي پرسپوليس و شاهين ربطي به ارتباط خوبم با رئيس سازمان تربيت بدني ندارد. البته من و سعيدلو با هم بسيار خوب هستيم. من با همه خوب هستم و با هيچ كس مشكلي ندارم. افرادي هستند كه با من مشكل دارند كه درباره اين موضوع من نمي‌توانم حرف بزنم.

* با سعيدلو ديدار مي‌كنم
هنوز نتوانستم با رئيس جديد سازمان تربيت بدني ديدار كنم. ايشان فعلا كمتر به سازمان تربيت بدني مي روند. بايد بعد از اين كه ايشان با رفع مشكلات كاملا در محل مديريت خود اسكان پيدا كرد جلسه‌اي تشكيل دهيم و در مورد مسائل مختلف مخصوصا پرسپوليس گفت و گو كنيم. تا آن وقت تكليفم مشخص نيست كه آيا به پرسپوليس خواهم آمد يا خير.

* اول به خاطر پرسپوليس به ورزشگاه مي آيم بعد به خاطر محمد
من تيم خودم را قلبا دوست دارم و همه اين را مي دانند. درست است پسرم پاره تن من است اما اول به خاطر پرسپوليس به ورزشگاه مي‌آيم و بعد به خاطر محمد تا عملكرد او را مورد ارزيابي قرار دهم.

* هيچ كس حق ندارد به خاطر من محمد را در تركيب قرار دهد
نمي دانم اين حرف ها را از كجا در مي آوردند كه محمد در بازي مقابل شاهين بوشهر در تركيب اصلي حضور نداشت و به خاطر حضور من در ورزشگاه در تركيب اصلي قرار گرفت. هيچ كس حق ندارد به خاطر من اين كار را انجام دهد. به محمد گفته ام اگر لياقت داشته باشيد فوتباليست مي‌شوي در غير اين صورت در كنار من تجارت مي كني.

* به لابي بازي در فوتبال اعتقاد ندارم
تا به امروز به خاطر فرزندم نه به هيچ كسي زنگ زدم و نه در جلسه اي شركت كردم و نه رو انداختم. اين كار را تا آخر عمرم نمي‌كنم چون به لابي بازي در فوتبال اعتقاد ندارم. اگر محمد در پرسپوليس بازي كرد يا نكرد من هوادار اين تيم هستم و امتحان خودم را قبلا پس داده‌ام حال نياز نيست كه بخواهند مرا زير سئوال ببرند.

* بايد به بازيكنان جوان فرصت داد
محمد و خيلي از بازيكنان پرسپوليس جوان هستند و سن آنها حدود 21 سال است. اميدوارم حال كه پيراهن باارزش پرسپوليس دست اين جوانان است خودشان تكليف خودشان را روشن كنند.

* گل هاي خورده پرسپوليس روي غافلگيري بود
پرسپوليس بازي بدي برابر شاهين انجام نداد اما هر دو گل خورده اين تيم روي غافلگيري بود. جوانان اين تيم خوب كار كردند و مهمتر از همه چيز بي حاشيه هستند. اگر در اشتباهات بچه گانه نيز دقت كنند باعث نمي‌شود كه يك برد شيرين با تساوي عوض شود.

* هواداران بيشتر صبور باشند
به هواداران پرسپوليس حق مي‌دهم كه در ماه مبارك رمضان به ورزشگاه آمدند و مي‌خواهند برد تيم خود را ببيند اما از آنها مي‌خواهم بيشتر صبور باشند. تازه هفته پنجم است. البته بازيكنان نيز بايد شان هواداران را رعايت كنند. اين تيم با اين پتانسيل و سرمربي با فكر خود كه مربي بزرگي نيز است مي‌تواند نتيجه بگيرد.

* بازي هاي تيم ملي را نديدم
بنا بر دلايلي بازي هاي تيم ملي را نديدم. شرايط حال حاضر فوتبال ما خوب نيست. ما در حساس ترين مسابقات ليگ برتر به ديدار دوستانه مي‌رويم. اين يك مشكل بزرگ براي فوتبال ما است و فكر كنم قطبي با اين كار نتواند به هدفي برسد.

* مربي تيم ملي بايد چشم و گوش بسته باشد
هر كس انتقاد مي‌كند مربي تيم ملي بايد چشم و گوش بسته باشد و به كارش ادامه بدهد و با نتيجه گرفتن ثابت كند كه چند مرده حلاج است نه اين كه در مقابل رسانه ها او نيز انتقاد كند.

* باخت تيم ملي قابل تحمل نيست
درست است نتايج بازي‌هاي دوستانه حساس نيست اما قرار هم نيست از باخت هاي تيم ملي جشن بگيرم و تبريك بگويم. بعضي از باخت هاي تيم ملي قابل تحمل نيست. بازي‌هاي دوستانه نيز به اندازه خودش مهم است و شكست مقابل بحرين هيچ وقت جاي دفاع ندارد.

* دوست دارم باز هم به پرسپوليس خدمت كنم
پست داشته باشم يا نداشته باشم؛ ساخته دست پرسپوليس هستم و هيچ كس نمي تواند من را از اين تيم جدا كند. دوست دارم باز هم به پرسپوليس كمك كنم تا اين تيم به جايگاه اصلي اش برسد. زياد هم به تغيير و تحول نظر مثبت ندارم چون با اين كار همه چيز را بايد دوباره شروع كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)