مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با باخت پرسپوليس مقابل بنيادكار خاطرات گذشته مقابل چشمانم ظاهر شد.

علي پروين اظهار داشت: از حضور 100 هزار هوادار در بازي مقابل بنيادكار خيلي خوشحال شدم اما در پايان بازي فقط شرمنده آنها بودم و نمي‌دانستم چه كار بايد بكنم و چگونه بايد جواب ناراحتي آنها را بدهم.
وي افزود: هواداران استقبال گرمي از من كردند اما خاطرات گذشته پس از باخت مقابل بنيادكار مقابل چشمان من ظاهر شد و واقعا يك روز سخت را پشت سر گذاشتم.
پروين ادامه داد: آمده بودم تا در جشن صعود پرسپوليس شركت كنم اما متاسفانه پرسپوليس واقعي را نديدم. در حملات كمرنگ بوديم تا بنيادكار و ريوالدوي حرفه‌اي ضربه خود را به ما بزنند.
وي تاكيد كرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند. اميدوارم پس از سه ناكامي در فصل جاري روزهاي بهتري در آينده در انتظار آنها باشد.
پيشكسوت فوتبال ايران ‌گفت: درست است بازيكنان بايد حق و حقوق خود را دريافت كنند اما بايد در زمين طوري زحمت بكشند و بدوند كه شخصيت بازي‌كردن در پرسپوليس را در آنها ببينيم اما من متأسفانه اين مورد را در بين بازيكنان پرسپوليس نديدم.

پروين يادآور شد: به نظر من بازيكنان پرسپوليس در زمين با همديگر رفيق نيستند و از لحاظ فني بسيار ضعيف و ابتدايي فوتبال بازي كردند.
پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص توهين هواداران به انصاري‌فرد گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند اما توهين به مديران كار اشتباهي است. انصاري‌فرد زحمت خود را كشيده است اما تيم نتيجه نگرفته و از گروه خود بالا نيامده است.
پروين خاطرنشان كرد: پرسپوليس برابر بنيادكار ضعيف و دور از انتظار ظاهر شد. من تا به حال پرسپوليس را اينگونه نديده بودم.
پروين در خصوص حضور در پرسپوليس گفت: صحبت هايي شده است. همه چيز در هفته آينده مشخص خواهد شد. من پرسپوليس را دوست دارم و برايم مهم نيست در چه پست و سمتي در اين تيم خدمت كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)