مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوتان پرسپوليس قصد دارند، همچنان به تشكيل جلسات خود پيرامون وضعيت اين تيم مردمي و پرطرفدار ادامه بدهند.

 

در راس اين پيشكسوتان مردي همچون علي پروين حضور دارد كه به اعتقاد اكثر اهالي فوتبال او به ناحق از كادرفني تيم محبوبش فاصله گرفته است. پروين در خصوص تشكيل جلسات پيشكسوتان پرسپوليس مي‌گويد:

 

ما در تلاشيم جمع‌مان را حفظ كنيم و ثابت كنيم با هم متحد هستيم.

 

ما هفته آينده هم حتما يك نشست پربارتر برگزار مي‌كنيم و دور هم جمع مي‌شويم و حرف دل پيشكسوتان واقعي باشگاه پرسپوليس را گوش مي‌دهيم.

 

پروين تاكيد مي‌كند: پرسپوليس خانه ماست و ما هم با تشكيل اين جلسات قصد تقويت باشگاه را داريم. چرا بايد پرسپوليس مثل چند سال قبل هوادار نداشته باشد؟ چطور زماني از هر بازي معمولي پرسپوليسي حداقل 50، 60 هزار هوادار بازديد مي‌كرد. واقعا دو هزار هوادار در بازي پرسپوليس افتضاح است.

 

پروين در خصوص برپايي جشن قهرماني پرسپوليس نيز تاكيد مي‌كند.انشاء‌ا… جشن قهرماني پرسپوليس هم برگزار شود و هم دايي، هم دادكان و هر كسي كه خودش را متعلق به پرسپوليس مي‌داند، در اين جشن شركت مي‌كند. هدف همه ما رشد و پيشرفت پرسپوليس با استفاده از تمام توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي باشگاه است تا اين تيم پرطرفدار پس از سال‌ها به جايگاه واقعي‌اش برسد. ما با هواداران زنده‌ايم اما اين روزها عواملي باعث شده كه هواداران تيم را به حال خود رها كنند. جشن را انداخته‌ايم براي بعد تا پرسپوليس از تركيه بيايد.

 

پروين در خصوص محل تشكيل جلسه پيشكسوتان پرسپوليس مي‌گويد: سعي مي‌كنيم اين بار در جايي دور هم جمع شويم كه همه بتوانند در آن شركت كنند و خبرنگاران هم بيايند و ببينند پيشكسوتان پرسپوليس چه حرفي مي‌زنند و هدف‌شان چيزي جز كمك نيست.

 

ما بايد اين جمع پيشكسوتان را حفظ كنيم و با هم متحد باشيم. ضمن اين كه جلسه اين هفته سرنوشت سازتر و پربارتر خواهد بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)