مرجع خبری پرسپولیس :  پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ تلاشم را براي حضور كريمي انجام دادم اما او دوست نداشت در پرسپوليس بماند.

علي پروين در حاشيه بازي دوستانه امروز پرسپوليس و پيكان اظهار داشت: براي پيوستن كريمي به پرسپوليس بارها با او صحبت كردم. قرار بود كريمي با من به باشگاه پرسپوليس بيايد اما متاسفانه به من زنگ نزد و به همين دليل قرار روز دوشنبه با پرسپوليس بهم خورد و حالا هم مي‌گويم حضورش در استيل آذين مباركش باشد.
وي در خصوص حضورش در پرسپوليس تصريح كرد: فعلا در اين مورد خبري نيست. من فقط بازي‌هاي پرسپوليس را تماشا مي‌كنم. قبلا هوادار دو آتيشه پرسپوليس بودم و حالا سه آتيشه هستم.
پروين در خصوص كرانيكار گفت: به نظر من كارنامه اين مربي بسيار خوب است. كسي كه در جام جهاني مربي كرواسي بوده واقعا انتخاب خوبي است. متاسفانه فقط زمان كم دارد كه به نظرم با استفاده از تجربه‌اش مي‌تواند موفق باشد.
وي افزود: كرانيكار عاشق بازي هجومي است و هواداران اين خواسته او را به خوبي دوست دارند تا پرسپوليس ياد بازي‌هاي دهه‌هاي قبل خود بيفتد.
پروين درباره حضور پسرش در پرسپوليس تاكيد كرد: تا آخر عمرم به محمد مي‌گويم هر وقت خوب تمرين كند جايگاهش در پرسپوليس ثابت است و اگر بد تمرين كند بايد روي نيمكت بنشيند. حالا همه چيز دست خودش است و مي‌تواند بازيكن مؤثري باشد.
وي در خصوص نگراني برخي از هواداران درباره پرسپوليس گفت: بازيكنان خوب و جواني به اين تيم اضافه شده‌اند و بايد پرسپوليس حداقل 4 بازي در ليگ انجام دهد تا معيار اين تيم مشخص شود. شايد بازيكنان كمي بزرگ نيستند اما جوياي نام هستند و مي‌توانند جاي كريمي را پر كنند.

پروين عنوان كرد: براي من فرقي نمي‌كند كه در اين تيم چه سمتي داشته باشم و الان در كنار دست باشگاه براي پرسپوليس فعلا دعا مي‌كنم.
پروين در پايان درباره عملكرد انصاري فرد گفت: انصاري فرد زمان مي‌خواهد و وقتي بازي‌ها شروع شود معيار او در ليگ برتر مشخص مي‌شود اما قطعا يك مديرعامل براي موفقيت نياز به زمان دارد. من هرگونه كه بتوانم به او كمك مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)