از دايي و استيلي در پرسپوليس استفاده مي‌كنم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نبايد براي واگذاري باشگاه به پيشكسوتان پول بگيرند، هر چند ما توانايي مالي خريدش را داريم.

 

علي پروين در پايان نشست كانون پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبي بود و همبازي‌هاي قديمي‌مان را بعد از چند سال ديديم. برخي از آنها را 5-6 سال بود نديده بودم.

 

اميدوارم اين جلسات ادامه داشته باشد تا به هدف‌مان برسيم. هدف ما اين است كه پرسپوليس به بخش خصوصي واگذار شود و پيشكسوتان بهترين نفرات براي دريافت اين باشگاه هستند.

 

وي در مورد اينكه برگزاري چنين جلساتي در باشگاه استيل آذين حاشيه‌سازي براي پرسپوليس نيست، گفت: هدايتي اين دفتر را به پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس هديه كرد و دفتر براي خود آنها است. امروز هم افتتاحيه آن بود.

 

پروين در مورد راي‌گيري براي انتخاب 5 عضو هيئت مديره پيشكسوتان گفت: صلاح ديديم راي‌گيري نكنيم و با بهزادي و دوستان مي‌نشينيم نفرات را انتخاب مي‌كنيم.

 

وي در مورد يارگيري پرسپوليس و جذب نفراتي چون علي كريمي در اين فصل گفت: كريمي بازيكن بزرگي است اما با يكي دو بازيكن كار درست نمي‌شود. پرسپوليس امسال هم به دليل بي‌پولي نمي‌تواند يارگيري كند و ممكن است مشكلات فصل گذشته را داشته باشد.

 

سرمربي پيشين پرسپوليس در مورد اينكه چه كساني به اين جلسه دعوت شده بودند، ‌گفت: از استيلي، دايي، پيرواني، كريم باقري، ذوالفقارنسب و زادمهر دعوت كرده بوديم كه در اين جلسه حاضر شوند. ما نمي‌خواهيم مقابل مردم قرار بگيريم. هدف‌مان اين است كه پرسپوليس قوي باشد و هدف ديگري نداريم.

 

وي در مورد اينكه پشتوانه مالي خريد باشگاه پرسپوليس را داريد يا خير، گفت: اگر پشتوانه نداشتيم چنين پيشنهادي نمي‌داديم. اينگونه نيست كه امروز پيشنهاد بدهيم و فردا كه با آن موافقت كردند، تازه به دنبال پول بدويم. امروز 5 رئيس فدراسيون و 5 مربي تيم ملي در اين جمع حضور داشتند. اينها نفرات كمي نبودند هر چند معتقدم نبايد براي واگذاري باشگاه به پيشكسوتان پولي بگيرند.

 

پروين در مورد اينكه حسين هدايتي قرار است يك تيم ديگر بخرد، گفت: هدايتي قرار نيست تيم ديگري را بخرد.

 

وي در مورد اينكه گفته اگر پرسپوليس را بخرد علي دايي را سرمربي آن خواهد كرد،‌گفت: اگر تيم پرسپوليس را بگيرم از دايي و استيلي در آن استفاده مي‌كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)