معرفت مردم نسبت به حجازي بي‌سابقه است
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با حضور در بيمارستان كسري و با مشاهده مردم دعاگو براي سلامتي حجازي، به خود باليدم.

 

علي پروين در خصوص آخرين وضعيت ناصر حجازي پس از ديدار با وي اظهار داشت: روز گذشته شنيدم كه ناصر حجازي وضعيت اصلاً خوبي ندارد خيلي سريع خودم را به بيمارستان كسري رساندم. وقتي از ماشين پياده شدم مردمي را ديدم كه با در دست داشتن كتاب‌هاي دعا رو به خدا در حال راز و نياز هستند و براي سلامتي حجازي دعا مي‌كنند، در آن شرايط روحيه ام دگرگون شدو به خود و تمام پيشكسوتان ايران باليدم و از خداي خودم تشكر كردم كه چنين مردم قدرشناسي داريم.

 

پروين افزود: صحنه‌هايي را ديدم كه وصف آن بسيار سخت بود. شك نكنيد حجازي به شما مردم با معرفت و جوانمرد افتخار مي‌كند.

 

اصلا تمام اسطوره‌هاي ما و پيشكسوتان به شما مردم افتخار مي‌كنند كه اين طور عاشق افرادي هستيد كه يك روز براي فوتبال ما زحمت كشيده‌اند.

 

وي ادامه داد: به همين دليل اصلا دوست نداشتم وارد بيمارستان كسري شوم و فقط مي‌خواستم كنار مردم براي سلامتي ناصر حجازي دست به دعا شوم. باور كنيد چند ساعتي را در كنار گوشه‌اي در حال خودم بودم اما دلم طاقت نياورد و براي ديدن حجازي به بيمارستان رفتم. من فقط بعد از اين ديدار مي‌توانم به نوبه خودم از همه مردم ايران بخواهم كه براي ناصر حجازي دست به دعا شوند.

 

پروين خاطرنشان كرد: به خدا حجازي به گردن فوتبال حق دارد، ديدن او در تخت بيمارستان بسيار سخت است. خيلي دوست داشتم قبل از اينكه وارد اتاق شوم از اين كار خود خوداري كنم و بيرون اتاق بنشينم و خود ناصرخان از اتاق بيرون بيايد و او را صحيح و سالم ببينم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)