مذاکره پرسپولیس با مدافع راست مس

مرجع خبری پرسپولیس : ابتداي فصل بود كه مهدي مهدوي‌كيا ابراز تمايل كرد به پرسپوليس برگردد و سال‌هاي پاياني فوتبالش را در لباس قرمز سپري كند.

 

سهميه ليگ برتري بودن بهانه‌اي بود كه از زبان استيلي رانده شد تا كيا دور پرسپوليس و پرسپوليسي شدن را خط بكشد. مهدوي‌كيا به رشت كوچ كرد تا در 34سالگي براي داماش توپ بزند.

اين در حالي بود كه مسوولان پرسپوليس ابتداي فصل مدعي بودند با توجه به حضور عليرضا محمد، سامان آقازماني و حميدرضا علي‌عسگري نيازي به جذب مدافع راست ندارند. حالا كه بازي‌ها به نيم فصل خود نزديك مي‌شود بار ديگر بحث تقويت پرسپوليس و جذب چند بازيكن جديد سر زبان‌ها افتاده.

پرسپوليس در دفاع مياني و با توجه به محروميت شيث رضايي و محمد نصرتي نياز مبرمي به تقويت و جذب بازيكن جديد دارد اما غير از دفاع مياني براي دفاع راست و سانتر فوروارد هم احتياج به جذب بازيكن دارند.

 

اين موضوع را چند روزي است علي پروين پيگيري مي‌كند. مهدي مهدوي‌كيا كه با تغيير مديريت در پرسپوليس اميدوار به بازگشت و پوشيدن دوباره پيراهن قرمز بود، جايي در ليست پيشنهادي علي پروين و حميد استيلي ندارد. پرسپوليس يا بهتر بگوييم پروين و استيلي، كيا را نمي‌خواهند و علاقه‌اي به جذب كاپيتان سابق تيم ملي ايران ندارند.

 

پرسپوليسي‌ها براي دفاع راست زوم كرده‌اند روي يك بازيكن جوان؛ مدافع راست و سرعتي كه در مس كرمان توپ مي‌زند. جذب ميلاد فخرالديني 21 ساله خواسته اصلي اين روزهاي پروين و استيلي از مديران پرسپوليس است.

 

فخرالديني كه دو سه فصلي است در مس كرمان توپ مي‌زند نيم فصل ديگر با اين تيم كرماني قرارداد دارد. او پيشنهاد پرسپوليس را تاييد مي‌كند و مي‌گويد: «صحبت‌هايي با مسوولان پرسپوليس انجام دادم اما همه چيز را به باشگاه مس كرمان سپردم. من يك نيم فصل با مس قرارداد دارم و به اين تيم متعهد هستم. باشگاه بايد درباره انتقال من تصميم بگيرد چرا كه من بازيكن مس هستم. پرسپوليسي‌ها گفتند بيا پرسپوليس اما همانطور كه گفتم باشگاه مس بايد اجازه انتقال را به من بدهد.»

 

اينها همه در حالي است كه مهدوي‌كيا اميد بسياري داشت نيم فصل به پرسپوليس برگردد و با پيراهن قرمز از فوتبال خداحافظي كند. اين را مي‌شد از مصاحبه‌هاي چند وقت اخير او درباره استيلي و پرسپوليس برداشت كرد. پرسپوليس در حالي كه ضعف در دفاع راست را احساس مي‌كند اما دست گذاشته روي يك بازيكن جوان تا باز هم آرزوهاي كيا براي بازگشت برآورده نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)