پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق پرسپولیس گفت:امیدوارم قدر این هواداران که اینقدر پیگیر هستند را همه بدانیم.

علی پروین  درباره اینکه گفته می شود با امیر قلعه نویی تماس گرفته و از او خواسته که رضایت مهرداد طهماسبی را برای حضور در پرسپولیس بدهد عنوان کرد:یکی گفته پروین خوب کاری کرده که خواسته کمک کند.یکی گفته چرا پروین اینکارو کرده است.هر کسی یک نطری دارد ولی من شخصا تماسی با  قلعه نوعی نگرفتم.

وی ادامه داد:از قلعه نوعی ممنونم که همیشه به من لطف دارد.دوست من ظاهرا با او تماس گرفته است.در مجموع نمیدانم کار طهماسبی و پرسپولیس و تراکتور و فولاد به کجا رسیده و چی شده و چی نشده است.اگر میخواستم خودم هم به قلعه نوعی زنگ میزدم.امیدوارم امسال تراکتور و پرسپولیس که دو تیم مردمی هستند خوب نتیجه بگیرند.ایشاله پرسپولیس هم دو تا گلر خوب میگیرد و نگرانی هواداران هم برطرف میشود.امیدوارم قدر این هواداران که اینقدر پیگیر هستند را همه بدانیم.

پروین خاطرنشان کرد:ان شالله تیم جام بگیرد و  زحمت برانکو و بچه ها ثمر بدهد و روح هادی و دل خانوادش و هواداران شاد شود.فقط خواستم بگویم من شخصا با قلعه نویی تماس نگرفتم.برای  منصورخان پورحیدری باز هم آرزوی سلامتی کامل دارم.

وی افزود:باور کنید دلم مرتب پیش احدی است.ان شالله به حق پنج تن ال عبا و دعای مردم خوبمون خدا شفایش بدهد.خدا خودش رصا را به آغوش فوتبال برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)