پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم ستارگان گفت: دوست داریم که علی دایی به جمع ما اضافه شود.

علی پروین در حاشیه نخستین تمرین تیم ستارگان تحت نظر خود اظهار داشت : این سه روز را تمرین می کنیم و روز پنجشنبه بازیکنان تیم را انتخاب خواهیم کرد. بازیکنان قدیمی و شاگردانم را از بین 200 شاگردی که داشته ام انتخاب کردم. کار بسیار سختی بود. امیدوارم که هواداران نیز روز جمعه به استادیوم بیایند و بازی زیبایی مشاهد کنیم. از یاریار تشکر می کنم.ما تجربه خوبی را مقابل آث میلان داشتیم.30 نفر را انتخاب کردیم و قرار شد یاریار در این بازی از 4 هنرمند دعوت کند.تیمی که قرار است به ایران بیاید از آث میلان قوی تر است.

وی درباره اینکه مربیگری تیم ستارگان سخت‌تر است یا سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: برای من سختی ندارد اما سختی موضوع این است که من 200 شاگرد دارم که نمی‌خواستم کسی از دستم ناراحت شود. در این تیم هم از استقلال بازیکن وجود دارد و هم از پرسپولیس و به همین دلیل دست خودشان دادیم تا آنها بازیکنان را انتخاب کنند.

پروین درباره اینکه برخی استقلالی‌ها اعتراض داشتند که این تیم، تیم منتخب پرسپولیس است نه منتخب ایران، اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کند و استقلال و پرسپولیس اینجا تفاوتی ندارد. ما دل‌مان می‌خواهد یک بازی خوب انجام دهیم.

وی درباره نتایج ضعیف پرسپولیس گفت: همانطور می بینید پرسپولیس خوب بازی می کند ولی اشتباهات داوری باعث شد که  نتواند یکسری نتایج را بگیرد. ولی من فکر می کنم که پرسپولیس به روزهای اوج خود بازخواهد  گشت. از نظر  من پرسپولیس مقداری مشکل روحی دارد.

پروین در رابطه با حضور علی دایی در این تیم تصریح کرد: ما دوست داریم که علی دایی به جمع ما اضافه شود و حتی اگر بازی نمی کند هم روی نیمکت بنشیند.

وی در این باره که گفته می شود بازیکنانی مثل کارلوس و فیگو هنوز هم آماده هستند، ادامه داد: می گویند روبرتو کارلوس و لوئیز فیگو همچون گذشته خوب هستند.

پروین درباره اینکه گفته می شود وزیر ورزش هوای استقلال را بیشتر از پرسپولیس دارد،‌گفت:‌ مگر می‌شود که وزیر ورزش هوای یک تیم را بیشتر داشته باشد؟ این دو تیم برای وزارت ورزش هستند و قطعا مسئولان این وزارتخانه هر دو تیم را به یک چشم می‌بینند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)