مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اين داستان درگيري ليدرهاي پرسپوليس در سکوها ارتباطي به من نداشته است و اطلاعي از اين موضوع ندارم.

علي پروين افزود: از جريانات و حوادثي که در تمرينات پرسپوليس روی می دهد اطلاعی ندارم و موضوع درگيري ليدرها را پس از بازگشت محمد به خانه متوجه شدم و اصلاً از اين موضوع با خبر نیستم. کساني که دلشان براي موفقيت پيروزي مي تپد هيچ گاه دست به مسائل حاشيه اي نمي زنند و حرف و حديث هاي زيادي براي تيم محبوب خود درست نمي کنند.

پروين تصريح کرد: مسئولان باشگاه بايد با بي نظمي در ميان تماشاچيان برخورد جدي کنند و نفراتي که باعث اين گونه مسائل حاشيه اي مي شوند را سر تمرينات پرسپوليس راه ندهند.

 پروين خاطرنشان کرد: شايد من طرفداران زيادي داشته باشم وبعضي ها نيز خود را دوست علي پروين معرفي کنند اين موضوع باعث نمي شود که  دخالتي در درگيري اخير ليدرها داشته باشم.

وي  در ادامه گفت: از طرفداران واقعي پرسپوليس مي خواهم که براي بزرگي اين تيم محبوب  دعا کنند و من نيز از هر لحاظ در خدمت پرسپوليس هستم .

پروين تأکيد  کرد: تمام افراد تيم و مسئولان براي پرسپوليس زحمت مي  کشند و نبايد با اين مسائل مدارا کرد و حتماً بايد با قاطعيت جلوي اين افراد را سريعاً گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)