منکر بزرگی استقلال با آن همه بازیکن نمی شویم

مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين مي‌گويد استقلال تيم پر مهره‌اي است اما پرسپوليس مي‌تواند آن را شكست دهد.

 

علي پروين پس از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار كرد: استقلال حريف ديرينه ما بوده و اين بازي مثل هميشه حساس است. با اين حال از بازيكنان پرسپوليس مي‌خواهم كه با تمام وجودشان بازي كنند و استقلال را در اين بازي ببرند.

 

پروين در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان پرسپوليس همانند قبل با غيرت هستند يا خير گفت: چرا كه نه همين الان همه بازيكنان باغيرت تمام بازي مي‌كنند و فكر مي‌كنم كه اگر پرسپوليس يك مقدار خوش‌شانس باشد ما وضعيت‌مان در جدول بهتر هم خواهد شد.

 

 

وي درباره وضعيت نصرتي هم گفت: به هر حال سردار رويانيان به ما گفت كه استفاده از نصرتي در اين بازي صلاح نيست.

 

در اين لحظه خبرنگاران از او پرسيدند شما كه در هيات مديره هستيد نمي‌توانيد براي اين موضوع تصميم بگيريد كه وي در پاسخ گفت: نه. هيات مديره ديگر چيست؟

 

پروين درباره‌ي وضعيت استقلال هم گفت: بالاخره آنها در سطح جدول هستند و از لحاظ روحي رواني خيلي از ما در وضعيت بهتري قرار دارند اما پرسپوليس مقابل تراكتور خيلي خوب بازي كرد، منتها در زدن ضربات آخر كمي بي‌دقت بود. فكر مي‌كنم اگر روز جمعه بازيكنان پرسپوليس همان نمايشي كه مقابل تراكتورسازي داشتند را ارائه دهند، مي‌توانند استقلال را شكست دهند. با اين حال ما منكر گردن كلفتي استقلال با آن همه مهره‌هاي زياد نمي‌شويم.

 

پروين افزود: بالاخره فوتبال همين است. يك طرف آن برد است و يك طرف آن باخت. مردم بايد صبور باشند و پرسپوليس را حمايت كنند. استيلي نمي‌تواند با اين شرايط شق‌القمر كند. به هر حال او هم تلاش خودش را انجام مي‌دهد. شما ببينيد دو بازيكن پرسپوليس كه به آن شكل محروم شدند و پنج، شش بازيكن مصدوم هم در تيم وجود دارد و فكر مي‌كنم الان همه بازيكنان پرسپوليس روي هم رفته 14 – 15 نفر هم نمي‌شوند.

 

وي در پايان درباره‌ي وضعيت ميثاق معمارزاده هم گفت: مشكل ميثاق حل شده و او از اين به بعد در تمرين‌ها حضور خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)