مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین می گوید اگر روزی به تلویزیون برود حرف هایی را خواهد گفت که هرگز شنیده نشده است. سلطان پرسپولیسی ها که هنوز سیاه پوش درگذشت ناصرحجازی است دیروز حرف های جالبی را مطرح کرد.

 

علی پروین در پاسخ به این سوال که اگر امروز در فوتبال فعالیت می کرد چقدر ارزش داشت می گوید: «طرف دست چپ و راستش رو نمی شناسه سالی 500 – 600 میلیون تومان دست مزد می گیره، اگر علی پروین الان در فوتبال بود سالی 2 میلیارد تومان ارزش داشت!»

 

پروین می گوید برای حضور در تلویزیون شرایط خاصی دارد: «همین شفیع و فردوسی پور خیلی سعی کردند من را به برنامه شان ببرند اما هنوز تصمیمی نگرفتم. مطمئن باش اگر روزی به تلویزیون بروم حرف هایی می زنم که هیچوقت نشنیده باشید»

سلطان پرسپولیسی ها می گوید: «اول 200 میلیون تومان به حساب علی پروین واریز کنند تا به تلویزیون بروم و حرف هایم را بگویم!»

 

علی پروین در پاسخ به این سوال که چه زمانی به پرسپولیس بازخواهد گشت، گفت: «ای بابا هنوز که چیزی معلوم نیست، نه هیئت مدیره ، نه رئیس سازمان و … من چند اسپانسر قوی دارم و اگر روزی مرا بخواهند به پرسپولیس کمک می کنم.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان بازهم از ناصر حجازی می گوید: «هنوز باور نمی کنم ناصر بین ما نیست، بازهم درگذشت ناصر حجازی را به ملت ایران و خانواده اش تسلیت می گویم».

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)