مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين سرمربي سابق پرسپوليس و اسطوره اين باشگاه كه در برگزاري حاشيه‌ جام يونس شكوري به دوربين‌هاي تلويزيوني پاسخ مي‌داد.

وی درباره احتمال حضورش به عنوان عضو هيئت مديره پرسپوليس گفت:«من 4 جلسه با آقاي سعيدلو برگزار كردم و حرف‌هايم را زدم و حالا قرار است آنها در اين زمينه به ما خبر بدهند.


او كه ظاهراً دوباره به دلايلي از علي دايي دلخور است در پاسخ به سوالي درباره احتمال موفقيت او در فصل بعد با بي‌تفاوتي گفت:«اگر يارگيري خوب بكنند، حتماً موفق مي‌شوند. اما مهمترين سوال درباره سرنوشت محمد پروين در پرسپوليس بود.» علي پروين گفت:«اسم من روي سر اين بچه سنگيني مي‌كند.

 

 

به نظر من محمد نبايد از استيل آذين جدا مي‌شد و بايد تا آخر فوتبالش در اين باشگاه مي‌ماند. الان هم بعد از اين همه مدت نيمكت‌نشيني ما نمي‌گذاريم او در پرسپوليس بماند، چون اصلا به صلاح نيست. البته محمد با پرسپوليس قرارداد دارد اما اگر حاج آقا(هدايتي) اجازه بدهد، او را امسال به استيل آذين مي‌فرستم.

اين گفت‌وگوي پروين در شرايطي انجام شد كه در طول مصاحبه نيمي از تنه حسين هدايتي مالك استيل آذين شانه به شانه پروين در كادر دوربين قرار داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)