خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هفته حساسی در انتظار فوتبال ماست چون ازبکستان گردن‌ گلفت‌‌تر از کره است.

علی پروین در خصوص بازی دوستانه ایران و تاجیکستان گفت: در شرایطی که یک هفته دیگر باید مقابل ازبکستان قدرتمند قرار بگیریم، بد نبود در دیداری تدارکاتی به مصاف تیمی برویم که قدرت زیادی نداشت.

وی افزود: این دیدار تدارکاتی خیلی خوب بود. بچه‌ها 6 گل به ثمر رساند،‌ پایشان به گلزنی باز شد و برایشان یک دوپینگ روحی اتفاق افتاد. من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌گویند این دیدار فایده‌ای نداشت.

پروین عنوان کرد: در آستانه بازی حساس مقابل ازبکستان نمی‌توانستیم بهترین تیم‌های آسیا و اروپا را دعوت کنیم و تمام سیستم خود را لو بدهیم. باید به نظر کی‌روش در برنامه‌هایش احترام گذاشت و حتما او چیزی می‌داند که ما از آن بی‌خبریم.

پسشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: ازبکستانی‌ها بسیار گردن کلفت‌تر از کره هستند. هرگز نباید ازبکستان را دست کم بگیریم و اگر این تیم در تهران با شکست بدرقه کنیم، 85 درصد به جام جهانی صعود می‌‌کنیم.

پروین خاطرنشان کرد:‌ انشاءالله مردم طوری برنامه‌ریزی کنند که روز چهارشنبه آینده برای حمایت از تیم ملی کم نگذارند و ورزشگاه آزادی را پر کنند. در این صورت قطعا ازبکستان هم مثل کره تسلیم می‌شود.

وی در خصوص تنش ژوزه و کی‌روش گفت: دوست ندارم در این بحث‌ها دخالت کنم، اما یک بار گفتم و باز هم می‌گویم باید به جای بیانیه و مصاحبه،‌ آرامش را به فوتبال بیاوریم چون می‌ترسم دود این کارها به چشم فوتبال ایران برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)