مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری آمده تا به پرسپولیس کمک کند و با اضافه شدن او بچه‌ها روحیه خوبی گرفته‌اند.

 

علی پروین درباره شرایط تیم ملی گفت: در بازی برابر بحرین هیچ کدام از بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند که فکر می‌کنم به دلیل استرس و فشارهای بازی در بحرین بود. بحرین تیمی نبود که مقابل ما قد علم کند و بخواهد نفس بکشد.

آنها در تهران بهتر از کشورشان بازی کردند اما 6 گل خوردند.

وی افزود: باز هم خدا را شکر می‌کنم که در بحرین بازنده نبودیم چون آن وقت هم نتیجه برای فوتبال ما خوب نبود و هم شرایطمان در جدول خطرناک‌تر می‌شد.

پروین درباره برتری 4 بر یک برابر اندونزی گفت: اندونزی حریفی نبود که بخواهد مقابل ما خطرناک باشد. با این حال هوای این کشور خیلی گرم و شرجی بود و این تیم هیچ چیزی برای از دست دادن نداشت و با این شرایط مقابل ما قرار گرفت اما نتوانست از پس بچه‌های ما برآید.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از اینکه گل اول را زدیم بازی را تمام شده ندانستیم و پشت سر هم گل‌های بعدی را زدیم. اندونزی در نیمه دوم جرأت پیدا کرد و کمی برای ما خطرناک شد؛ البته نه آنچنان خطرناک چون آنها خودشان می‌دانستند از فوتبال ایران پایین‌تر هستند.

پروین تأکید کرد: خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم و حالا باید به فکر این مرحله باشیم چون تیم‌های قوی و بزرگ آسیا می‌آیند. به نظر من معیار تیم ملی بیشتر در این مرحله مشخص می‌شود. تیم بدی نداریم و اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم راهی جام جهانی شویم.

پروین در ادامه در خصوص حضورش در تیم ملی پیشکسوتان و دیدار با لهستان گفت: باید خوشحال باشیم که یکسری از بزرگان فوتبال دور هم جمع شده‌اند تا یاد و خاطره گذشته را زنده کنند. روز گذشته 5 تا 10 دقیقه دویدم و کم آوردم، تازه من که در طول هفته همیشه سعی می‌کنم فوتبال بازی کنم.  ورزش مساوی است با سلامتی و من از مردم می‌خواهم ورزش را فراموش نکنند.

وی افزود: امیدوارم این بچه‌ها همیشه دور هم جمع شوند تا انشاء الله یک تیم پیشکسوتان خوب داشته باشیم و مردم از دیدن بازیکنان مورد علاقه خود لذت ببرند. شما دیدید دایی با این وضعیتی که دارد توانست گل بزند. باور کنید یاد‌ گذشته افتادم. حمید استیلی هم خیلی خوب در وسط زمین می‌جنگید. وقتی شاگردان خودم را در زمین می‌دیدم لذت بردم. البته غیر از این دو بازیکنان بازیکنان دیگری هم بودند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم و حضور باقری گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد. با اضافه شدن کریم هم بچه‌ها روحیه خوبی گرفته‌اند. کریم آمده تا به پرسپولیس کمک کند. دستش درد نکند.

پروین عنوان کرد: تنها مشکل پرسپولیس نبودن ملی‌پوشان و چند مصدوم است که انشاء‌الله حمید بتواند با این موضوع کنار بیاید و پرسپولیس در 4 بازی آینده خود موفق شود. من از هواداران می‌خواهم که در 4 بازی بعدی پرسپولیس که حساسیت ویژه‌ای دارد این تیم را حمایت کنند تا انشاءالله تیم در جدول تکانی بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)